۲۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۳۱۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۳۱۹
انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵-۱۱-۱۳۸۹

شیر آب با ظرفیت یک لیتر (عکس)

از آنجا که گفته می شود ما هنگام شستن دست ها تنها یک لیتر آب نیاز داریم در صورتیکه شش لیتر مصرف می کنیم یک طراح شیر آبی با ظرفیت یک لیتر آب طراحی کرده است:




برچسب ها: شیر آب ، ظرفیت ، لیتر ، عکس
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
4
29
احتیاج مادر اختراع!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
7
26
هدفمند یارانه ها در ایران هم می تواند منشا اختراعات جدید باشد برای مثال اختراع یخچال که با باطری قلمی یک سال کار کند ویا اختراع وسائل گرم کننده منزل با استفاده از باد هوا
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
52
3
احتیاج خواهر اختراعه بی سواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
4
47
دعوا نکنید
اصلاً اختراع خواهر مادر نداره
10 خانه که به شکل عجیبی ناکارآمد هستند(+عکس) اگر می‌خواهید افراد بیشتری را به خود جذب کنید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید راهکار تشخیص مطالب علمی از غیرعلمی ۵ راهکار روانشناسی برای رفتار بالغانه و موفقیت در روابط ۱۳ علامت که نشان می‌دهد روان سالمی ندارید نگاهی به تاریخچه ساخت راه آهن سراسری در ایران و آغاز مدرن سازی کشور (+عکس) عکس های قدیمی و دیده نشده از آرامگاه اولیه فردوسی در 100 سال قبل! قدیمی‌ترین رودخانه دنیا کجاست؟ رودی با قدمت میلیون‌ها سال (+عکس) ده «کلبه» برتر دنیا که در سال ۲۰۲۲ ساخته شدند (+عکس) بازگشت ویروس منقرض‌شده: چگونه انتشار تصادفی موجب دنیاگیری آنفلوانزا روسی ۱۹۷۷ شد؟ (+عکس) با این بازی‌ها تفریح کنید و درمان شوید! ریشه نام هریک از روزهای هفته در زبان انگلیسی چیست؟ (+عکس) سیمای اصیل یک ویلای مدرن در «لاریجان» که برندۀ جایزه معماری شد(+عکس) حقایقی در باره لوله‌های موش‌رو و گربه‌رو در عمارت‌های اعیانی! / لوله‌کشی آب با تنبوشه‌های سفالی سلبریتی‌های مسلمان؛ از اولین بازیگر مسلمان برنده اسکار تا سوپرمدل مصری (+عکس)