۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۷-۱۱-۱۳۸۹
کد ۱۵۶۶۳۱
انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۷-۱۱-۱۳۸۹

اژه ای: برخی از دستگیر شدگان روز 25 بهمن آزاد شدند

دادستان کل کشور درباره حضور منافقان در حوادث 25 بهمن، افزود: متاسفانه در این جریان، تعدادی در دام آمریکا قرار گرفتند و افرادی را از داخل و خارج به آشوب دعوت کردند.
واحد مرکزی خبر- دادستان کل کشور درباره زمان محاکمه سران فتنه گفت: این افراد کسانی هستند که باید کیفر اقدامات مجرمانه خود را ببینند و ان شاء الله این اقدام انجام می شود.
 
غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه همایش روسای پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران درباره تعداد افراد دستگیر شده در 25 بهمن امسال افزود: در میان دستگیرشدگان افراد کم‌ گناه و بی ‌گناهی هم وجود دارند که آزاد شدند و می‌ شوند و اکنون نمی توان عدد کاملی در این زمینه ارائه کرد.

دادستان کل کشور درباره حضور منافقان در حوادث 25 بهمن، افزود: متاسفانه در این جریان، تعدادی در دام آمریکا قرار گرفتند و افرادی را از داخل و خارج به آشوب دعوت کردند.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه جریان ضد انقلاب به طور عموم پشت این جریان قرار گرفته بود، گفت: منافقان تمام توان خود را به کار گرفتند و در این حوادث نقش داشتند و تعدادی از آنها نیز دستگیر شدند.

وی درباره دستگیری عوامل شهادت شهید ژاله (یکی از شهدای 25 بهمن ) افزود: اطلاعی از اعتراف دستگیرشدگان در این زمینه ندارم و سیر پرونده باید طی شود.

محسنی اژه ای همچنین گفت: در اینکه افرادی از آشوبگران مخل امنیت، مسلح بودند، تردیدی وجود ندارد، اما باید جزئیات کامل شود.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند