۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۵-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۷۴۷۴
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۵-۱۲-۱۳۸۹

تجمع دانشجويان مقابل سازمان ملل به جای سفارت لیبی

تجمع‌كنندگان با سربندهاي لبيك يا خامنه‌اي و با در دست داشتن تصاوير امام موسي صدر و تصاويري از شهداي بحريني و ليبيايي، اقدامات وحشيانه قذافي را مورد اعتراض قرار دادند.
فارس- دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به نسل‌كشي مردم ليبي توسط معمر قذافي ديكتاتور ليبي در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع كردند.

دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به نسل كشي مردم ليبي توسط دولتمردان اين كشور و سكوت سازمان‌ها و مجامع بين‌المللي نسبت به اين خشونت‌ها از دقايقي پيش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع خود را آغاز كردند.

تجمع‌كنندگان با سربندهاي لبيك يا خامنه‌اي و با در دست داشتن تصاوير امام موسي صدر و تصاويري از شهداي بحريني و ليبيايي، اقدامات وحشيانه قذافي را مورد اعتراض قرار دادند.

دانشجويان تجمع‌كننده با سر دادن شعارهاي هيهات من‌الذله، مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس از مجامع بين‌المللي خواستند تا هر چه سريع‌تر با اقدامات بين‌المللي از اين خشونت‌ها جلوگيري كرده و همچنين خواستار آزادي هر چه سريع‌تر امام موسي صدر شدند.

در حال حاضر اين تجمع ادامه دارد.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند