۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۵-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۷۴۷۴
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۵-۱۲-۱۳۸۹

تجمع دانشجويان مقابل سازمان ملل به جای سفارت لیبی

تجمع‌كنندگان با سربندهاي لبيك يا خامنه‌اي و با در دست داشتن تصاوير امام موسي صدر و تصاويري از شهداي بحريني و ليبيايي، اقدامات وحشيانه قذافي را مورد اعتراض قرار دادند.
فارس- دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به نسل‌كشي مردم ليبي توسط معمر قذافي ديكتاتور ليبي در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع كردند.

دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به نسل كشي مردم ليبي توسط دولتمردان اين كشور و سكوت سازمان‌ها و مجامع بين‌المللي نسبت به اين خشونت‌ها از دقايقي پيش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع خود را آغاز كردند.

تجمع‌كنندگان با سربندهاي لبيك يا خامنه‌اي و با در دست داشتن تصاوير امام موسي صدر و تصاويري از شهداي بحريني و ليبيايي، اقدامات وحشيانه قذافي را مورد اعتراض قرار دادند.

دانشجويان تجمع‌كننده با سر دادن شعارهاي هيهات من‌الذله، مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس از مجامع بين‌المللي خواستند تا هر چه سريع‌تر با اقدامات بين‌المللي از اين خشونت‌ها جلوگيري كرده و همچنين خواستار آزادي هر چه سريع‌تر امام موسي صدر شدند.

در حال حاضر اين تجمع ادامه دارد.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)