۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۸-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۷۷۷۷
انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۸-۱۲-۱۳۸۹

مركز پاسخ‌گويي به هدفمندكردن يارانه‌ها تعطيل شد

وي با اشاره به اين‌كه مركز پاسخ‌گويي به هدفمند كردن يارانه‌ها در منطقه ويژه پيام (كرج) مستقر است، اظهار داشت: اين مركز داراي 240 خط تلفن است و وظيفه‌اش پاسخ‌گويي به سوالات مردم بود.
ايلنا- پيمانكار طرف قرارداد با سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها گفت: به دليل بي‌توجهي مسئولان وزارت رفاه و تامين اجتماعي و سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها مركز پاسخ‌گويي به هدفمند كردن يارانه‌ها تعطيل شد.

ولي فرنام افزود: شركت A.C.C كه بنده مديريت آنرا به عهده دارم با سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها طرف قرارداد است و مسئول پاسخ‌گويي به هدفمند كردن يارانه‌ها به عهده اين شركت و 90 پرسنل آن است.

وي با اشاره به اين‌كه مركز پاسخ‌گويي به هدفمند كردن يارانه‌ها در منطقه ويژه پيام (كرج) مستقر است، اظهار داشت: اين مركز داراي 240 خط تلفن است و وظيفه‌اش پاسخ‌گويي به سوالات مردم بود.

فرنام اظهار داشت: با گذشت 4 ماه از قرارداد با سازمان هدفمند كردن يارانه‌ها اين سازمان از اجراي تعهد خود نسبت به پرسنل و تامين هزينه‌هاي اجاره‌بهاي ملك مورد نظر كه متعلق به منطقه ويژه پيام است خود داري مي‌كند.

وي با اشاره به مراجعه خود به وزارت رفاه و سازمان هدفمند كردن يارانه‌ها گفت: در شرايطي كه رييس جمهور مي‌گويد اتاق وزرا و مسئولان بايد به روي مردم باز باشد ما نه تنها نتوانستيم وزير رفاه را ملا قات كنيم حتي مديركل پشتيباني وزارت رفاه هم با برخورد خشن و غير متعارف خود باعث بهت و تعجب ما شد.

فرنام گفت: تعجب من اين است كه با وجود اين كه رييس‌جمهور و دولت و حتي كشور نسبت به طرح هدفمندسازي يارانه‌ها حساس و پيگير هستند وزير رفاه و مديرعامل سازمان هدفمند كردن يارانه‌ها نسبت به اين طرح بي‌تفاوت هستند.
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک