۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۷۹۷۴

ترابيان: اگر اين‌قدر در مالزي قدرت داشتم، نخست‌وزير مي‌شدم!

رئيس كميته فوتسال گفت: اگر واقعا اين‌قدر در مالزي قدرت داشتم كه در سايت AFC تغيير دهم، نخست‌وزير اين كشور مي‌شدم.

عباس ترابيان در گفت‌وگو با فارس در مورد شايعه دست‌كاري اخبار سايت كنفدراسيون فوتبال اظهار داشت: اگر اين‌قدر در مالزي قدرت داشتم كه مي‌توانستم اخبار AFC را تغيير دهم، نخست‌وزير اين كشور مي‌شدم.

وي در مورد دلخوري و ناراحتي باشگاه ماهان از كميته فوتسال به دليل عدم حضور اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا به عنوان قهرماني سال گذشته ليگ برتر عنوان كرد: با كسي دشمني ندارم و واقعا هم اعتقادم اين است كه ماهان خيلي در فوتسال زحمت كشيده است. آنها در مورد جذب بازيكن و سرمايه‌گذاري كمك ارزنده‌اي به فوتسال كشور كرده‌اند اما براي من تفاوتي نمي‌كند كه كدام باشگاه به جام باشگاه‌هاي آسيا برود و دليلي ندارد حتي اگر قدرت تغيير در اخبار AFC را هم داشته باشم، مبادرت به اين كار كنم.

ترابيان ادامه داد: نمي‌دانم چه كسي اين تهمت را مطرح كرده اما از اساس غلط است و اميدوار هستم كه ديگر شاهد اينگونه بي‌مهري‌ها نباشيم.

ترابيان در مورد اينكه گفته مي‌شود سايت AFC در يكي از خبرهايش اعلام كرده قهرمان دوره قبل ليگ (فولادماهان)نماينده ايران در جام باشگاه باشگاه‌هاي آسيا خواهد بود، به فارس گفت: من بخش فارسي AFC را نمي‌بينم ولي شنيدم چنين چيزي بوده است. وقتي خواستيم ميزباني دومين دوره مسابقات را باز هم به اصفهان بدهند تصور اين بود كه فولادماهان باز هم قهرمان ليگ ايران است كه البته ميزباني را به ايران ندادند. به نظر من اين سايت به چنين موضوعي استناد كرده اما در نامه دومي كه به AFC دادم، به ميزباني و سرمايه‌گذاري خوب فولادماهان اشاره كرده و خواستم كه اگر اين تيم قهرمان هم نشد به عنوان تيم دوم در مسابقات شركت كند كه كنفدراسيون فوتبال آسيا قبول نكرد و ماهان هم دوم نشد.

رئيس كميته فوتسال افزود: آنها در نظر دارند هر كشوري يك سهميه بيشتر در جام باشگاه‌هاي آسيا نداشته باشد و رقابت‌ها با طبق قانون AFC برگزار شود. براين‌اساس صددرصد منصوري نماينده ايران در قطر خواهد بود.
ارسال به دوستان