۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۸۲۲۳
عقده گشايي تلويزيون سعودي:

انتفاضه الاتحاد پيروزي را در هم شكست

تلويزيون عربستان الاتحاد را مستحق پيروزي بر نماينده ايران توصيف كرد و با كمال تاسف از شعارها و سخنان عجيبي كه مصرف صحنه‌هاي سياسي و ميدان جنگ را دارد، سخن مي‌گفت.
تلويزيون عربستان سعودي شكست پرسپوليس مقابل الاتحاد را تلافي شكست الهلال مقابل سپاهان دانست و پس از پيروزي اين تيم مقابل سرخپوشان عقده گشايي كرد.

ايسنا: پس از پيروزي 3 بر يك تيم الاتحاد جده عربستان بر تيم پيروزي ايران تلويزيون عربستان سعودي اعلام كرد الاتحاد يك بازي در سطح جام جهاني را از آن خود كرد و قهرمان ايران را شكست داد و اين در حالي بود كه فصل گذشته تيم سپاهان اصفهان قهرمان ليگ برتر ايران شده بود.

ورزشگاه جده عربستان كه از ابتداي بازي با تشويق‌هاي كر كننده هواداران الاتحاد همراه بود، در پايان ديدار تبديل به جشن بزرگي در خيابان‌هاي جده از سوي اين هواداران شد.

مفسر تلويزيون ورزشي عربستان سعودي در تحليل اين ديدار گفت: تيم پرسپوليس براي گرفتن حداقل امتياز تيم خود را در مقابل الاتحاد جده كه به ببرهاي جده معروفند، آرايش داده بود و سيستم 1ـ4ـ5 را برگزيده بود.

از سوي ديگر گزارشگر پرشور تلويزيون عربستان سعودي با بيان مطالب عجيب و غريب در گزارش اين ديدار بيشتر به حواشي اين بازي پرداخت.

وي از علي دايي به عنوان يك هديه دهنده به فوتبال عربستان ياد كرده و گفت هنوز يادمان نمي‌رود كه در ورزشگاه آزادي تهران با گل‌هاي بازيكنان الاتحاد از دايي هديه پيروزي گرفتيم.

وي همچنين درخصوص بازيكنان تيم پيروزي اطلاعات نادرست و غير قابل باوري ارائه ‌كرد به طوري كه گفت: وحيد هاشميان بازيكن سابق يوونتوس و همبازي پائول ندود بازيكن تاريخي شهر تورين بوده است.

تلويزيون عربستان الاتحاد را مستحق پيروزي بر نماينده ايران توصيف كرد و با كمال تاسف از شعارها و سخنان عجيبي كه مصرف صحنه‌هاي سياسي و ميدان جنگ را دارد، سخن مي‌گفت.

اين گزارشگر افزود: تيم پيروزي يك تيم از هم گسيخته بود كه در انتفاضه تيم الاتحاد درهم شكست.

اين اشارات سياسي در حالي است كه به انقلاب‌هاي اخير كشورهاي عربي اطلاق مي‌شود و معلوم نيست چرا تلويزيون عربستان از اين واژه‌ها در يك مسابقه فوتبال استفاده مي‌كند.

شبكه‌هاي تلويزيوني وابسته به عربستان سعودي نيز با خوشحالي تمام اين پيروزي الاتحاد را تلافي شب گذشته شكست تلخ الهلال برشمردند و تاكيد نمودند قدرت بدني بازيكنان الاتحاد نيز بر بازيكنان تيم پيروزي ايران مي‌چربيد.
ارسال به دوستان