۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۸۴۰۹

تراكتور سازي در اندیشه اولين پيروزي مقابل ذوب آهن

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که تاکنون و در جريان رقابت هاي ليگ برتر، پنج بار به مصاف ذوب آهن رفته هيچ موفقيتي مقابل اين تيم کسب نکرده و در ديدار فردا که ششمين مصاف اين دو تيم در ليگ برتر خواهد بود براي کسب پيروزي تلاش خواهد کرد تا به ناکامي هاي خود مقابل اين تيم اصفهاني پايان دهد.
تيم هاي تراکتورسازي تبريز و ذوب آهن فردا (يکشنبه) در اصفهان رودرروي هم قرار مي گيرند و تراکتورسازي در اين ديدار براي کسب اولين پيروزي خود مقابل اين تيم در ليگ برتر تلاش خواهد کرد.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که تاکنون و در جريان رقابت هاي ليگ برتر، پنج بار به مصاف ذوب آهن رفته هيچ موفقيتي مقابل اين تيم کسب نکرده و در ديدار فردا که ششمين مصاف اين دو تيم در ليگ برتر خواهد بود براي کسب پيروزي تلاش خواهد کرد تا به ناکامي هاي خود مقابل اين تيم اصفهاني پايان دهد.

 اولين مصاف اين دو تيم در ليگ برتر، در فصل اول اين رقابت ها بود که تراکتورسازي تبريز در خانه و با نتيجه دو بر صفر مغلوب ذوب آهن شد و در بازي برگشت اين ديدار، در اصفهان با نتيجه يک بر صفر نتيجه بازي را واگذار کرد.

 سومين تقابل اين دو تيم در ليگ برتر به فصل نهم و دومين حضور تراکتورسازي در ليگ برتر برمي گردد که تراکتورسازي با ''فراز کمالوند'' توانسته بود پس از هفت فصل دوري از رقابت ها، دوباره در اين ميادين حضور يابد.

 در اين فصل از رقابت ها، تراکتورسازي بهترين نتيجه خود در ليگ برتر مقابل ذوب آهن را کسب کرد و در تبريز به نتيجه مساوي بدون گل رضايت داد و به عقيده بسياري از کارشناسان و صاحب نظران فوتبال مي توانست در بازي پيروز از ميدان خارج شود.

 اما در ديدار برگشت، اين تيم اصفهاني بود که با يک گل تراکتورسازي را شکست داد و سومين برد خود مقابل تراکتورسازي در ليگ برتر را رقم زد.

 در پنجمين مصاف اين دو تيم مدعي فصل دهم، تيم تراکتورسازي در خانه با نتيجه دو بر يک مغلوب ذوب آهن شد و در اين بازي بود که تراکتورسازي اولين گل خود در مصاف با ذوب آهن در ليگ برتر را به ثمر رساند.

 در مجموع بازي هايي که دو تيم در ليگ برتر انجام داده اند ذوب آهن مقابل تراکتورسازي چهار بار به برتري دست يافته و تنها يک بازي به تساوي کشيده شده است.

 هدفي که تراکتورسازي در اين ديدار به دنبال آن است کسب اولين پيروزي مقابل ذوب آهن است و با توجه به اينکه کمالوند نيز به شکست رکوردهاي مربيان قبلي و طلسم هاي اين تيم علاقه زيادي دارد، مي توان پيش بيني کرد که در اين بازي دو تيم خصوصا تراکتورسازي نمايش خوبي از خود ارايه دهند.

علاوه بر اين، اين ديدار از اين لحاظ که رقيبان تراکتورسازي براي کسب رده چهارمي که تراکتورسازي در ان قرار دارد، در تعقيب نزديک وي هستند از حساسيت خاصي برخوردار است و تراکتورسازي براي اينکه اين رده را حفظ کند بايد به فکر برد در اين بازي باشد.

 ذوب آهن نيز براي اينکه جايگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کند به چيزي جز سه امتياز بازي فکر نمي کند هر چند از دست دادن امتياز در بازي با تراکتورسازي، تغييري در جايگاه اين تيم در صدر جدول ايجاد نخواهد کرد.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با 41 امتياز از 24 بازي در رده چهارم و ذوب آهن اصفهان با 48 امتياز از اين تعداد بازي در رده نخست جدول رده بندي جاي دارند.
ارسال به دوستان