۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۸۴۶۴

تقصير ماست که ديکتاتور نيستيم!

مظلومي سرمربي استقلال موضع سختي در قبال اظهارات مجتبي جباري گرفته است.

مصاحبه مجتبي جباري درباره وضعيت اين روزهاي استقلال آن هم بعد از بازي با السد، همه چيز را در اين تيم تحت الشعاع خود قرار داد. آنقدر اين اتفاق، بزرگ بود که همه مديران اين تيم درباره اين بازيکن صحبت کردند. طبيعي است در چنين شرايطي، پرويز مظلومي به اين دليل که تير اول اين مصاحبه به او خورد، بيش از هر کس ديگري مورد توجه باشد. البته او هم حرفهايي دارد که خواندني است:


آقاي مظلومي! واقعا در تيم شما هر کسي داد و بيداد کند ميرود توي ترکيب اصلي؟
من نميدانم آقاي جباري درباره چه چيزي صحبت کرد. در تيم ما نظم و انضباط حرف اول را ميزند. ما کاري را ميکنيم که درست باشد. البته درباره ايشان من ميدانم داستان از کجا آب ميخورد.

از کجا؟
هر کسي در ترکيب باشد ميگويد همه چيز درست است . هر کسي هم که بازي نکند ميخواهد از همه چيز ايراد بگيرد. ولي ما کار خودمان را ميکنيم.
اما جباري گفته در تيم شما قانون تمرين درست براي ورود به ترکيب اصلي معنا ندارد.
اين بازيکن از روي چه حسابي اين حرفها را ميزند؟ او که اصلا در تمرين ما نبوده. ايشان دو ماه دو ماه نميآيد آن وقت درباره وضعيت تمرين و قانون ما صحبت ميکند؟ اگر بازيکني بود که در تمرين بود و هميشه حضور داشت، ما دلمان نميسوخت؛ اما بازيکني که بيشتر مواقع در تمرين نيست چرا بايد از اين حرفها بزند؟

به هر حال نميتوان گفت او اصلا در تمرينهاي شما نبوده و نيست.
براي مثال اردوي ترکيه ايشان کجا بود؟ ان موقع که ايشان به دليل مصدوميت نميتوانست با تيم تمرين کند و حمام آفتاب ميگرفت، بچه ها داشتند عرق ميريختند و تمرين ميکردند.

چرا آن موقع با او برخورد نکرديد؟
چکار بايد مي کرديم؟ مصدوم بود. بازيکني که مصدوم است را نميتوانستيم به زور وادار به تمرين کنيم. مجبور شديم به او اجازه بدهيم به تهران برگردد.

به هر حال اين طور برخورد کردنها شايد باعث ميشود بازيکن اين طوري مصاحبه کند.
شايد تقصير ماست که ديکتاتور نيستيم. نميدانم. اما سوال من اين است که اگر من در آخر جدول ليگ بودم و بازي اول ليگ قهرمانان آسيا را باخته بودم، مخالفانم با من چکار ميکردند؟

بخشي از انتقادها البته درباره بازي شما با السد است. براي هواداران استقلال مساوي در اين بازي هم به معني باخت بود. ضمن اينکه تيم شما در اين بازي شجاعت نداشت. اين را قبول داريد؟
قبول دارم. اما تقصير من چيست؟

ميگويند مربي خيلي تيم را ترسو کرده بود. اگر مربي شجاعت ميداشت تيم ميتوانست اين بازي را با برد تمام کند.
من اگر شجاع نبودم که اول فصل در آن شرايط عجيب وغريبي که تيم داشت، استقلال را قبول نميکردم. اينها همه اش بهانه است.

يعني شما ميخواهيد بگوييد اگر يک مربي ديگر بود هم استقلال بازي برنده را مساوي ميکرد؟
شما مطمئن باشيد اگر السد در قطر از ما جلو بود، بازي را نگه ميداشت؛ اما تقصير من چيست که بازيکنان ما 4 دقيقه نميتوانند بازي را نگه دارند؟

به هر حال مربي، مسئول فني تيم است.
من هر چه لازم بود به آنها گفتم. برويد از بازيکنانم بپرسيد.

امروز با مس بازي داريد. اين بازي را چطور ميبينيد.
با وجود همه حاشيه هايي که براي ما درست شد، سعي کرديم در تمرينهاي اين چند روز تمرکز داشته باشيم. براي ما اولويت اول 3 امتياز بازي است و بعد، بازي زيبا. از تماشاگران هم ميخواهم ما را تنها نگذارند تا بتوانيم نتايجي بگيريم که دلخواه آنهاست.

روزنامه نود
ارسال به دوستان