۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۶۸۱
انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹

شماره‌هاي کالابرگ برنج اعلام شد

کالابرگ برنج شهري‌، روستايي و عشايري براي مصرف‌کنندگان و عاملان فروش به ترتيب تا پايان ارديبهشت ماه و سي‌ام خرداد ماه داراي اعتباراست .
               
رييس ستاد بسيج اقتصادي از اعلام کالابرگ برنج در ۹ استان کشور خبر داد‌.

به گزارش آريا، بهمن حاج علي، گفت‌: ستاد بسيج اقتصادي وزارت بازرگاني کالابرگ شهري ۵۱۲ و روستايي ۴۱۲ و عشايري ۳۱۲ را براي دريافت سهميه برنج در ۹ استان بوشهر‌، چهارمحال و بختياري‌، خراسان جنوبي، خراسان شمالي‌، سيستان و بلوچستان‌، کردستان‌، کهکيلويه و بوير احمد‌، لرستان و هرمزگان کشور اعلام کرد‌.

وي، ميزان سهميه کالابرگ برنج را به ازاي هر نفر سه کيلوگرم اعلام کرد و افزود‌: هر کيلوگرم برنج کالابرگي با قيمت ۵۰۰ تومان توزيع خواهد شد‌.

رييس ستاد بسيج اقتصادي ادامه داد‌: کالابرگ برنج شهري‌، روستايي و عشايري براي مصرف‌کنندگان و عاملان فروش به ترتيب تا پايان ارديبهشت ماه و سي‌ام خرداد ماه داراي اعتبار است .

حاج علي، مهلت تحويل کالابرگ روستايي و شهري براي عاملان فروش را تا پايان خرداد ماه اعلام کرد و ادامه داد‌: عاملان فروش مي‌توانند کالابرگي دريافتي را به شعبه‌هاي پستي تحويل و رسيد دريافت کنند.
ارسال به دوستان
سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس