۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۷۰۵
انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹

روش نوین جذب کمک های مردمی از طریق بانک رفاه


از ابتدای اسفندماه سالجاری امکان انتقال کمک های مالی به سازمان های عام المنفعه از طریق خودپردازهای بانک رفاه فراهم شده است.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ مشتریان می توانند ضمن مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک رفاه و ورود به گزینه مربوطه، به صورت مستقیم نسبت به انتقال وجه از حساب رفاه کارت خود به حساب سازمان های عام المنفعه اقدام نمایند.

گفتنی است این اقدام در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و بمنظور تسهیل هر چه بیشتر در دریافت کمک های مردمی و استفاده از نیات خیرخواهانه مردم نوعدوست و خداجو در پرداخت کمک های مادی هموطنان خیرخواه به کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسه محک و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه ، صورت گرفته است.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان