۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۷۴۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۷۴۵
انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۶-۱۲-۱۳۸۹

نماينده مجلس: مردم یارانه‌ نقدی را در مواردی که مد نظر دولت بوده خرج نکرده‌اند

عضو کمیسیون بهداشت درمان همچنین تاکید کرد: نتیجه حذف یارانه شیر بدتر شدن وضعیت سلامت در کشور است و به طور قطع پولی که به عنوان یارانه شیر در اختیار مردم قرار می‌گیرد صرف خرید شیر نخواهد شد.
عضو کمیسیون بهداشت با انتقاد از حذف یارانه شیر این اقدام دولت را موجب زیان دیدن تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شیر در کشور خواند و گفت: حذف یارانه شیر نتیجه‌ای جز محروم شدن قشر فقیر و آسیب‌پذیر جامعه از مصرف شیر ندارد و تصمیم دولت در این زمینه اشتباه است.

" مسعود پزشکیان" در گفت و گو با خانه ملت(icana.ir)، از سیاست دولت درباره حذف یارانه شیر و واریز آن به‌صورت نقدی به حساب‌های مردم انتقاد کرد و گفت: واریز نقدی یارانه شیر نه تنها باعث عادلانه توزیع شدن این یارانه نمی‌شود، بلکه تنها نتیجه آن محروم شدن اقشار کم درآمد از مصرف شیر خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بهتر است دولت در باره حذف یارانه شیر تجدید نظر کند، گفت: واریز نقدی یارانه شیر به حساب مردم از یک سو موجب قطع یارانه شیر می‌شود و از سوی دیگر تجربه نشان می‌دهد که پول واریزی به حساب مردم به هیچ وجه در مسیر خرید شیر قرار نمی‌گیرد.

وی همچنین افزود: این که ما فکر کنیم مردم پول نقدی یارانه شیر را حتما صرف خرید شیر می‌کنند، فکر اشتباهی است و تجربه پرداخت یارانه نقدی در این چند ماه ثابت می‌کند که مردم یارانه‌های نقدی خود را در مواردی که مد نظر دولت بوده خرج نکرده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت درمان همچنین تاکید کرد: نتیجه حذف یارانه شیر بدتر شدن وضعیت سلامت در کشور است و به طور قطع پولی که به عنوان یارانه شیر در اختیار مردم قرار می‌گیرد صرف خرید شیر نخواهد شد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
1
24
وقتي فقر اقتصادي باشد و جيب مردم خالي است مسير درست هموني است كه خود فرد يارانه را خرج مي كند ...آقاي دكتر نگاه به جيب خودتان نكنيد ! در آينده و فرداي آنروزي كه يارانه به حساب مردم واريز مي شود سري به عابر بانكها بزنيد بخصوص در حاشيه شهر جاهايي مثل كرج و محمد شهر و جاهاي ديگر ببين چه كساني هجوم آوردند براي دريافت پول
عزیز مادر
Canada
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
0
17
آنقدر گاز و برق و آب را گران کرده اند که پولی باقی نمیماند برای گرا کردن سایر
اقلام گاز من در زمستان نهایت 12000تومان میآمداکنون 80000 تومان آمده آنهم بمدت 45 روز یعنی هر 90روز 160000تومان ما 3نفریم چقدر یارانه میدن و چقدر میگیرند0توخود حدیث بخوان که مفصل است حدیث ما باز نشستگان0
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
0
6
بسیاری از دریافتی هم اتومبیل میخرند تازه برای مسافر کشی.
همین مش قربون خودمون خودشو دخترش و دوماد سرخونه اش با نوه ها و حاج خانوم عمه طوبی و خلاصه 25 تا 45 تومن میگیره فعلا مال یکسال اش رو داده یک پراید برداشته . مهم نیست که براش گرون تموم میشه ولی در همین یکسال خودش و پسرش دومادش توی همین انجم اباد شهریار مسافر کشی سه شیفه . چه زیاده کپسول گاز . حالا گاز نده کی گاز بده . برا ی شیر هم گوشه باغ یک طویله داشته حالا گاوتلیسه شیری نگهداشته .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
2
16
من كه با پولش يه خونه خريدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
0
11
نماینده محترم نفس شما از جای گرم در می اید وقتی مردم در همه امور تغذیه خانواده لنگ می زنند چطور پول را صرف خواسته شما یا دولت نماید یک نسخه دکتر بدون دفتر چه و یا با دفتر چه برای یک بیماری ساده برو تا ببینی وضعیت چه هست قیمت ها چند برابر شده و شما چسبیده اید بخ چند قلم کالا نظارتی تازه ان هم انجام نمیشود قیمت نان سنگگک و بربری با 50 تومان اضافه عرضه میشود و هیچ احوالپرسی نیست