۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۹۲۶
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹

اميرآبادي: عرب‌ها 7 زمين تمرين دارند، ما هيچي!

اميرآبادي درباره بازي با سايپا گفت: بايد بازي مقابل سايپا را ببريم تا با برد وارد عربستان شويم و مقابل النصر قرار بگيريم.
بازيكن تيم استقلال گفت: خدا كند سازمان تربيت بدني وضعيت ما را ببيند و متوجه شود كه چگونه تمرين مي‌كنيم.

مهدي اميرآبادي در گفت‌وگو با ايسنا ‌درباره وضعيت بازيكنان استقلال گفت: وضعيت ما خوب است و همه سرحال و آماده‌اند. ما بايد حاشيه را دور بريزيم تا بتوانيم نتيجه بگيريم و اگر بخواهيم در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشيم، بايد حاشيه‌ها را كنترل كنيم.

وي ادامه داد: هر وقت كه حاشيه نبوده، تيم خوب نتيجه گرفته است. جباري هم اشتباه‌هايي كرده است كه ان‌شاءالله حل شود و به تيم برگردد.

اميرآبادي درباره بازي با سايپا گفت: بايد بازي مقابل سايپا را ببريم تا با برد وارد عربستان شويم و مقابل النصر قرار بگيريم.

بازيكن تيم استقلال با گلايه از مشكلاتي كه براي پيدا كردن زمين ايجاد شده بود گفت: خدا كند كه سازمان تربيت بدني اين مسائل را ببيند و متوجه شود كه تيم استقلال و پرسپوليس چگونه تمرين مي‌كنند.

وي افزود: هفته قبل زمين مناسبي براي تمرين نداشتيم و بايد فكري براي ما بكنند. اگر بخواهيم مقابل تيم‌هاي عربستان و قطر موفق شويم بايد همه چيزمان حرفه‌اي شود. تيم‌هاي عربي يك زمين بازي كاملا مناسب دارند و در كنار آن 7 زمين تمرين هم دارند اما ما هنوز براي زمين تمرين مشكلاتي را داريم.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)