۲۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۸۹۴۴
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه رژیم قذافی را افزایش می دهد

دیپلمات های غربی اعلام کردند که 27 عضو اتحادیه اروپا موافقت خود را با اعمال تحریم های بیشتر علیه موسسه سرمایه گذاری لیبی موسوم به LIA و چهار سازمان دیگر اعلام کرده اند.
بدنبال ادامه کشتار معترضان در لیبی، 27 عضو اتحادیه اروپا موافقت خود را با اعمال تحریم های بیشتر علیه موسسه سرمایه گذاری این کشور موسوم به LIA و چهار سازمان دیگر اعلام کردند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، اعضای اتحادیه اروپا روز سه شنبه تصمیم به گسترش تحریم ها علیه رژیم دیکتاتوری لیبی به منظور هدف قرار دادن سرمایه گذاری های انجام شده توسط صندوق ثروت سلطنتی لیبی گرفتند.

دیپلمات های غربی اعلام کردند که 27 عضو اتحادیه اروپا موافقت خود را با اعمال تحریم های بیشتر علیه موسسه سرمایه گذاری لیبی موسوم به LIA و چهار سازمان دیگر اعلام کرده اند.

موسسه سرمایه گذاری لیبی موسوم به LIA در سال 2006 تاسیس شد و در بخش های مختلف اتحادیه اروپا از جمله باشگاه های فوتبال و موسسات انتشاراتی این اتحادیه سرمایه گذاری می کند.

تحریم ها علیه رژیم دیکتاتوری لیبی در حالی افزایش می یابد که اتحادیه اروپا هفته گذشته دارایی های معمر قذافی و 25 فرد دیگر در این کشور آفریقای شمالی را مسدود و ممنوعیت سفر علیه آنها را اعمال کرد.

بر این اساس بدنبال ادامه کشتار معترضان در لیبی"کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تحریم همه جانبه رهبر این کشور از سوی اتحادیه اروپا شد.
ارسال به دوستان
شیراز غرق در شادی استقبال از هادی چوپان (عکس) آیا جام جهانی ۲۰۳۰ از اسپانیا به عربستان منتقل می‌شود؟ مقام سابق شاباک: حزب‌ الله تنها از یک هشتم توانمندی‌هایش استفاده کرده است/ زیرساخت حزب الله پابرجاست دم فنری کروی ؛ جانداری با یک رکورد ورزشی جهانی!/ سرعت چرخش خیره کننده 368 دور در ثانیه (+فیلم و عکس) رونالدو با روحیه‌ای بالا به استقبال بازی با استقلال می‌رود وزیر خارجه آمریکا سه شنبه به اسرائیل می‌رود لغو مجوز فعالیت شبکه سعودی «ام.بی.سی» در عراق/ علت: اهانت به فرماندهان مقاومت اولین خانه کوچک 60 ضلعی و 29 متری جهان! (+تصاویر) باقری: ذهنیت قهرمانی در پرسپولیس جا افتاده است عربستان؛ محل مدنظر پوتین برای برگزاری نشست صلح با اوکراین مسمومیت ناشی از مصرف الکل چه علائمی دارد؟ هان کانگ ؛ اعتراض برنده جایزه نوبل ادبیات به وضعیت انسان امروز عراقچی: امروز گفت‌ وگوهای مفصلی را با دوستان شورای سیاسی حماس داشتیم شرط عجیب موسیمانه برای حضور در استقلال؛ خانه ویلایی با استخر! بمب خبری در فوتبال اسپانیا؛ باشگاهی بدون بازیکن در فصل آینده!