۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۵۸۹۶۹

امروز قرقيزستان - امید ايران

تيم ملى اميد ايران امروز در بازى برگشت خود در مرحله انتخابى المپيك لندن در شهر بيشكك به مصاف قرقيزستان خواهد رفت.هومن افاضلى كه با پست عجيب و غريب جمع كننده تيم ملى اميد وارد اين مجموعه شده بود، در بازى رفت در تهران به عنوان سرمربى روى نيمكت تيم ملى نشست وملى پوشان جوان كشورمان موفق شدند در ورزشگاه آزادى يك بر صفر حريف را شكست دهند.

البته اين پيروزى در گام اول چندان بد نبود اما يك پيروزى كاملاً شكننده محسوب مى شود و بايد اذعان كنيم كه تيم ملى اميد ايران در شهر بيشكك كار بسيار سختى پيش رو دارد.قرقيزستان در تهران هم تيم دست و پا بسته اى نبود و بازنده محض لقب نگرفت و بدون تعارف با نتيجه خوب يك بر صفر باخت تا در بازى برگشت و خانه خود اميدوار به جبران اين شكست باشد.

 قرقيزستان در ورزشگاه خالى آزادى مقابل تيم اميد ايران بازى كرد اما بعيد است شاگردان افاضلى هم در شهر بيشكك چنين شرايطى داشته باشند و اگر آنها از حمايت هواداران خود برخوردار باشند، تيم ملى اميد ايران روز بسيار سختى در خانه حريف خواهد داشت.پيروزى در مجموع ۲ ديدار رفت و برگشت براى تيم اميد ايران روزهاى متفاوتى به ارمغان خواهد آورد. افاضلى به عنوان سرمربى موقت در اين ۲ بازى هدايت تيم ملى اميد را بر عهده دارد اما فدراسيون فوتبال طى ماه هاى گذشته رايزنى هاى مختلفى را براى انتخاب سرمربى جديد تيم ملى اميد ايران داشته است.

مجيد جلالى شرط قبول هدايت تيم اميد را موفقيت در اين مرحله و صعود به مرحله بعد اعلام كرده، ضمن اينكه لوكا بوناچيچ هم يكى از گزينه هاى جدى فدراسيون فوتبال براى احراز اين پست محسوب مى شود.
ارسال به دوستان