۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۰۳۷
انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۸-۱۲-۱۳۸۹

دولت به مجلس: لایحه بودجه را پس بدهید!

دولت به عزیزی معاون برنامه ریزی رییس جمهور اختیار داده است تا در صورت تداوم تغییرات وسیع درلایحه بودجه توسط مجلس، لایحه را مسترد کند.
   اعتدال - عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با نامه ای از رئیس جمهور به هیات رئیسه مجلس مراجعه و در دیدار با ابوترابی و صدر، نواب رئیس و عبداللهی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار استرداد لایحه بودجه شده است.

درحالیکه علی لاریجانی، رئیس مجلس صبح امروز در جمع خبرنگاران، بر وجود نداشتن بن‌بست در بررسی بودجه تاکید کرد و گفت: تلاش می شود با اتمام بررسی بودجه تا روز یکشنبه در کمیسیون تلفیق ، لایحه بودجه قبل از پایان سال تصویب شود، شنیده های خبرنگار اعتدال حاکی از این است که عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با نامه ای از رئیس جمهور به هیات رئیسه مجلس مراجعه و در دیدار با ابوترابی و صدر، نواب رئیس و عبداللهی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، خواستار استرداد لایحه بودجه شده است.

گفته می شود اعتراض دولت به تغییرات زیاد اعمال شده توسط کمیسیون‌های تخصصی مجلس و کمیسیون تلفیق در بودجه سال 90 بوده است.
شنیده شده جلسه کمیسیون تلفیق امروز عصر، به علت عدم حضور نمایندگان دولت با تاخیر برگزار شده است.

یک منبع آگاه در مجلس به خبرنگار ما گفت: دولت به عزیزی معاون برنامه ریزی رییس جمهور اختیار داده است تا در صورت تداوم تغییرات وسیع درلایحه بودجه توسط مجلس، لایحه را مسترد کند.
برچسب ها: دولت ، مجلس ، لایحه ، بودجه ، تلفیق
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود