۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۴-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۶۳۱
انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۴-۱۲-۱۳۸۹

اتوبوس تیم ذوب آهن در عربستان تصادف کرد

در این شرایط ممکن است شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از مسئولان باشگاه الشباب عربستان جریمه 15 هزار دلاری را برای این باشگاه عربستانی در پی داشته باشد زیرا در انجام امور میزبانی مرتکب تحلف شده اند.
اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال ذوب آهن عصر دیروز دچار سانحه رانندگی شد تا بازیکنان این تیم با تاخیر در محل تمرین حاضر شوند.

به گزارش مهر ، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود ساعت 16 عصر دیروز دوشنبه اتوبوسی که در اختیار تیم ذوب آهن قرار گرفته است، در هتل "هالیدی این" حاضر شود تا بازیکنان نماینده ایران ساعت 17:30 برای برگزاری تمرین راهی زمین الشباب شوند اما به دلیل تصادف با تاخیر در هتل حاضر شد.

این مسئله باعث اعتراض مسئولان باشگاه ذوب آهن به نماینده AFC شد که در نهایت عذرخواهی مسئولان باشگاه الشباب را به همراه داشت.

"خالد القراینی" مدیر اجرایی باشگاه الشباب عربستان هم به همین دلیل در محل تمرین شب گذشته ذوب آهن حاضر شد و تصادف و تاخیر حضور اتوبوس را اتفاقی غیر عمدی خواند اما مسئولان باشگاه ذوب آهن این 3 ساعت تاخیر را غیر منطقی دانستند.

در این شرایط ممکن است شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از مسئولان باشگاه الشباب عربستان جریمه 15 هزار دلاری را برای این باشگاه عربستانی در پی داشته باشد زیرا در انجام امور میزبانی مرتکب تحلف شده اند.
 
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)