۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۶-۱۲-۱۳۸۹
کد ۱۵۹۹۵۶
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۶-۱۲-۱۳۸۹

طرح امداد نوروزی اورژانس کشور آغاز شد

یکهزار و 100 پایگاه جاده‌ای کشور نیز در آماده باش کامل به سر می برند و تمام مرخصیهای پرسنل در این مدت لغو شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت، از آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس کشور از امروز خبر داد و گفت: نیروهای اوژانس تا 14 فروردین 90 به صورت ویژه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

دکتر غلامرضا معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح امداد نوروزی اورژانس کشور از ساعت 8 صبح امروز 26 اسفند ماه جاری در سراسر کشور آغاز شد و تا ظهر 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری اورژانس با حوزه راهداری، پلیس راه و جمعیت هلال احمر، گفت: هر سال برای امداد نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود تا حوزه‌های مختلف طبق دستورالعمل ابلاغ شده خدمات را با حجم بیشتری به مسافران نوروزی ارایه کنند.

رئیس اورژانس کشور از آماده باش یکهزار و 830 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کشور در طرح امداد نوروزی خبر داد و گفت: یکهزار و 100 پایگاه جاده‌ای کشور نیز در آماده باش کامل به سر می برند و تمام مرخصیهای پرسنل در این مدت لغو شده است.

معصومی همچنین به ایجاد 150 ایستگاه سلامت در جاده‌های اصلی کشور اشاره کرد و افزود: در این ایستگاهها از حضور پرستار و بعضا پزشک استفاده شده تا در صورت بروز مشکل برای مسافران به صورت سرپایی درمان شوند.

وی به ابلاغیه ای اشاره کرد که طی آن می بایست اورژانسهای بیمارستانها تا حد امکان در ایام نوروز خالی نگاه داشته شوند.
ارسال به دوستان