۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر ۱۶۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۰۳۴۶
انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۰

صف 15 کیلومتری ورود خودروی مسافران در جزیره قشم

در شرایط مد دریا با ارائه خدمات در اسکله پل و لافت توسط نیروهاى مرتبط با سفرهاى نوروزى حمل و نقل خودرویى مهمانان نوروزى قشم بصورت روان و بدون ایجاد ترافیک انجام مى شود.

مهر: اشتیاق سفر میهمانان نوروزى به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس (قشم) در روز گذشته موجب ایجاد صف 15 کیلومترى ورود خودرو در اسکله پل شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رئیس ستاد دائمى سفرهاى قشم صبح چهارشنبه در بازدید از اسکله هاى لافت و پل در جمع خبرنگاران بیان داشت: خدمات دهى در اسکله هاى پل و لافت از شرایط ایده آل برخوردار است.

سید رضا موسوى افزود: جزر چند نوبته آب دریا در طول روز گذشته به عنوان یک عامل طبیعى موجب کند شدن ارائه خدمات شناورهاى ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت ها) در اسکله پل بندر خمیر به اسکله لافت در جزیره قشم شد.

وى ادامه داد: در نتیجه پایین آمدن سطح آب در ساحل اسکله هاى پل و لافت پهلوگیرى شناورهاى لندینگ کرافت براى حمل خودرو میهمانان نوروزى قشم امکانپذیر نبود و این عامل باعث ایجاد صف 15 کیلومترى ورود خودرو به جزیره قشم شد.

رئیس ستاد دائمى سفرهاى قشم تصریح کرد: در شرایط مد و بالا بودن آب دریا امکان پهلوگیرى همزمان هفت شناور حمل خودرو در اسکله پل فراهم است اما در شرایط جز و پایین رفتن آب دریا امکان پهلوگیرى لندینگ کرافت ها به دو شناور کاهش مى یابد.

موسوى ضمن تقدیر از میهمانان نوروزى که جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس را براى ایام تعطیلات پایان سال انتخاب کرده اند، گفت: در شرایط مد دریا با ارائه خدمات در اسکله پل و لافت توسط نیروهاى مرتبط با سفرهاى نوروزى حمل و نقل خودرویى مهمانان نوروزى قشم بصورت روان و بدون ایجاد ترافیک انجام مى شود.

وى در پایان با اشاره به تدابیر ایجاد شده در ستاد دائمى سفرهاى قشم اظهار امیدوارى کرد که سفر میهمانان نوروزى به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس براى آنان خاطره انگیز و بیاد ماندنى باشد.

جزیره قشم این روزها میزبان انبوه هم وطنانمان که از اقصى نقاط میهن اسلامى براى استفاده از هواى بهارى، سایتهاى منحصر بفرد گردشگرى، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید به جزیره قشم سفر کرده اند، است.
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی