۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۰۵۷۹
انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۷-۰۱-۱۳۹۰

برخورد پلیس نامحسوس با 1200 تخلف حادثه ساز

پلیس به عنوان بازوی اجرایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار مردم قرار دارد و مسافران نیز می توانند در صورت مشاهده تخلفات ، آن را به ماموران پلیس گزارش کنند .

رئیس بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از هزار و 200 فقره برخورد ماموران نامحسوس با رانندگان متخلف ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
 
سرهنگ اکبر رضا زاده در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبرگفت: به علت افزایش تصادفات و تلفات جاده ای اتوبوس ها برخورد پلیس با رانندگان متخلف حمل و نقل عمومی قاطع خواهد بود.

وی افزود: ماموران پلیس نامحسوس محورهای با حضور در اتوبوس های برون شهری رفتار رانندگان را کنترل و در صورت مشاهده تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز در نخستین پلیس راه با فرد خاطی برخورد و اعمال قانون می کنند.

سرهنگ رضا زاده گفت: پلیس به عنوان بازوی اجرایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار مردم قرار دارد و مسافران نیز می توانند در صورت مشاهده تخلفات ، آن را به ماموران پلیس گزارش کنند .

وی افزود: برخورد پلیس برای اصلاح وضع رانندگی به تنهایی کافی نیست و نیازمند مشارکت همگانی در این زمینه هستیم.

ارسال به دوستان
رجائیان: باشگاه آلومینیوم مجری بلیت‌فروشی دربی نیست/ همه چیز برعهده استقلال است افزایش آمار شهدای امروز لبنان : 274 شهید و 1024 مجروح نقش پررنگ بانک صادرات ایران در پشتیبانی از جهش تولید مسکن کاهش کلاهبرداری با افزونهٔ «پرداخت امن» تومن در دیوار درخواست استقلال برای لغو محرومیت چشمی؛ دربی بدون کاپیتان؟ خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها؛ اورونوف آماده دربی شد کیش میزبان قهرمانان جهان؛ آغاز هفتادوهشتمین دوره مسابقات پرورش‌اندام حل اختلافات؛ هاشمی‌نسب به استقلال بازگشت نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم عبداللهی: سمیعی بی‌عرضه است؛ استقلال در بحران مدیریت ثبت اولین مورد ابتلا به سویه ۲۰۲۴ آبله میمون در هند عراقچی: با وزیر خارجه آمریکا دیدار نخواهم داشت 3 انفجار در کارخانه‌ شهرک صنعتی فجر گرمسار/ 2 نفر با سوختگی بالا منتقل شدند (+فیلم)  قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو درمهر ماه اعلام شد / از خودرو جدید ری را تا پژو 207 (+جدول) آیت الله سیستانی خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان شد