۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۰۸۸۲
انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱-۰۱-۱۳۹۰

صدای مسعود کیمیایی هم درآمد


تولید ونمایش فیلم​هایی که با کپی از فیلمفارسی های قبل از انقلاب ساخته شده​اند صدای اعتراض مسعود کیمیایی کارگردان سینما را هم در آورد .

به گزارش پارس توریسم، کیمیایی در گفت و گو با جواد طوسی در ماهنامه پردیس گفته:« می​بینیم که فیلم​هایی عین فیلمفارسی​های قدیمی با همان کاراکترها وقصه​ها ساخته می​شود و حتی برخی اوقات اسم​شان هم تغییری نمی​کند.»

او افزوده:«این فیلم​ها نه روی تماشاگر اثر مثبت می​گذارد و نه روی سبک و سلیقه و رشد کیفی سینما، اما در نهایت هم هیچ انتقادی از آن​ها نمی​شود.»

 به گفته این کارگردان:«در چنین شرایطی برخورد سرد و منفعلانه وبعضا بی رحمانه با سینمای من چندان منطقی به نظر نمی​رسد. من با فروتنی می​گویم اگر می​گذاشتند در دهه 60فیلم​هایم را چه راجع به سینمای جنگ و چه راجع به سینمای اجتماعی بسازم قطعا می​توانست الگوهای موثری برای سینما باشد.»
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)