۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۱۷۶۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۳ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۱۷۶۷
انتشار: ۰۰:۵۳ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۰

کارگردان فیلم جنجالی ظهور:"احمدی نژاد شعیب بن صالح بودنش را رد نکرد/ با مساله مشایی جو جامعه را در دست خودش می گیرد"

احمدی نژاد رو نشناختین . برای اینکه ما بیاییم مثلا این مساله را مطرح بکنیم عرض کردم با دید سید حسن نصرالله با دید حزب الله لبنان با دیدی مردم لبنان نگاه بکنین. اینا اصلا این مسائل چیزی که به هرکسی نمیچسبه و در مسائل مشایی و اینا یک اینکه این هم یه اشتباه احمدی نژاده. هرچند یه تحقیقی وجود داره که میگه آقای احمدی نژاد با مسئله مشایی داره جو جامعه و زمین بازی رو تو دست خودش میگیره.
دست اندرکاران فیلم "مستند بسیار نزدیک است" اخبار منتشره در خصوص واکنش احمدی نژاد به محتوای این سی دی و اظهار نظر او درباره این که شعیب بن صاللح نیست ، تکدیب کردند.

آنچه در زیر می آید عینا از سایت گروه سازنده فیلم نقل می شود :

"این کذب محضه ما اطلاع داریم ما حتی این مقاله رو از طریق آشنا ها فرستادیم - مقاله شعیب بن صالح  رو- فرستادیم خدمت آقای احمدی نژاد و فرمودند قطعی نگید. همون مباحثی که علما و متخصصان عرصه مهدویت میگن ، که میگن آقا قطعی مصداق شناسی رو بیان نکنند. مطالبی که کذب هستن کم نیست در حالی که ما مستقیم فرستادیم مقاله رو و ایشون هم اینطوری فرمودند."

سوال: آقای احمدی نژاد  شعیب بن صالح هست ایشاالله که مقام معظم رهبری از ایشان خواستند آقای رحیم مشایی را کنار بگذارند اما بی توجهی ایشان سوال برانگیز شد. ارتباط قانونی ایشان با آقای مشایی جای بحث داره و مطرح کردن ایشون اعتبار سی دی رو مخدوش کرده!

پاسخ : دقت کنید ما اگر این بحث رو مطرح هم نمیکردیم شاید فقط یک گروه کمتر میشد و میشد پنج گروه و تخریب ها خیلی کم نمیشد .این یک مسئله

دوم اینکه در روایات نداریم شعیب معصوم باشه. شعیب هم اشتباه میکند. مالک اشتر سردار بزرگ امام علی(ع) مکرر اشتباهات بزرگی کردند. وقتی که شرایط حساس میشه، تشخیص سخت میشه، خیلی شرایط سخته .ایشون (احمدی نژاد) الان باید صدتا چیز رو در نظر بگیره و تصمیم بگیره

رفقایی که مختار رو میبینن یه بخشی از پشت پرده ها رو میبینن که چقدر عالم سیاست عالم پیچیده ای است گاهی انسان در تربیت خانواده خودش میمونه. حالا هفتاد میلیون اینهمه دشمن فلان بهمان و فکر کنم واقعا ظلمه به آقای احمدی نژاد که مسائل خانوادگی بیاریم مطرح کنیم، که برای آدمهای خیلی ضعیف، افرادی که اسیر دنیا باشن ، اسیر خواهش ها و هوس ها باشند بگیم این ارتباطات فامیلی رو. احمدی نژاد رو نشناختین . برای اینکه ما بیاییم مثلا این مساله را مطرح بکنیم عرض کردم با دید سید حسن نصرالله با دید حزب الله لبنان با دیدی مردم لبنان نگاه بکنین. اینا اصلا این مسائل چیزی که به هرکسی نمیچسبه و در مسائل مشایی و اینا یک اینکه این هم یه اشتباه احمدی نژاده. هرچند یه تحقیقی وجود داره که میگه آقای احمدی نژاد با مسئله مشایی داره جو جامعه و زمین بازی رو تو دست خودش میگیره.

هر کجایی که نیاز باشه جار و جنجالی بپا کنه تا دشمن، دشمن که عرض میکنم منافقین در داخل رو میگم. مقام معظم رهبری یه جمله ای فرمود خیلی تاریخی و کلیدی و طلایی بود. نزدیک انتخابات  88 فرمودند: اگر شاه سلطان حسین ها بیایند کار جمهوری اسلامی تمام است. انتخابات رو فرمودن. نگفتن آمریکا و ... رو نفرمود.

فرمودن اگر تو انتخابات شاه سلطان حسین ها پیروز بشن ، کار جمهوری اسلامی تمام است. یعنی شاه سلطان حسین هست. احتمال رای آوری هم دارد و بعدها فهمیدیم که شاه سلطان حسین کی بود. وضعیت اینطوری خطرناک بود بغرنج بود. بعد از انتخابات و رای ملت آیا اینها تسلیم شدن ؟. آیا قبول کردن و گفتن سمعا و طاعتا به روی چشم ؟

نه اون اژدها ها بودن ، مقام معظم رهبری فرمودن اژده های هفت سر، بودند و مشغول طراحی و شیطنت ، حالا در این عرصه خطرناک اگر به دشمن فرصت بدی که ایده هاشو اجرا کنه باختی. برای همین بهترین دفاع حمله س. باید فضارو دست خودت بگیری. باید جنجالی به پا کرد که اصلا منافقین فرصت نکنن که سناریوی خودشون رو اجرا بکنن.

اجرا بکنن ، اونها مکارن، راست و دروغ در هم مخلوط می کنند و کارهایی می کنند و شعبده بازی هایی می کنند که حتی خود حضرت موسی هم میترسه. خدا فرمود نترس عصاتو بنداز تا همه شعبده آنها رو ببلعند

حالا گیریم این مسئله مشایی اشتباه احمدی نژاد ؛ هرچند بعضی ها قائلند که احمدی نژاد با مسئله مشایی به طرز خیلی زیرکانه ای جار و جنجالی میکنه فضا رو از دست منافقان داخل میگیره نمیذاره که اینها به قول معروف اون نقشه های خودشونو اجرا کنن ، بالاخره نداریم که شعیب باید معصوم باشه.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
6
70
آقایان هزینه ساخت این مستند و توزیع رایگان آنرا از کجا آورده اند لطفا کسی به این سوال پاسخ دهد
دوستدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
37
9
شك ندارم كه احمدي نژاد شعيب زمان است و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
1
8
این میزان پرت و پلا توی این حجم کم مطلب واقعا کم نظیره! کی بود این پاسخ دهنده ی محترم؟
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)