۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۳۳۸
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۰

کتاب یک میلیون دلاری در یک انبار پیدا شد (+عکس)

این نسخه‌ نادر از کتاب “کمیک سوپرمن” متعلق به سال ۱۹۳۸ است که در سال ۲۰۰۰ از این بازیگر به سرقت رفته بود اما دوباره در یک انبار متروکه پیدا شده است.

 نسخه‌ای نادر از اولین کتاب "کمیک سوپرمن” که بیش از ده سال پیش، از «نیکلاس کیج» به سرقت رفته بود، پیدا شد!

به گزارش شبکه ایران به نقل از یو.اس.ای.تودی این کتاب که ۱میلیون دلار ارزش دارد، در سال ۲۰۰۰ و زمانی که این بازیگر شناخته شده در غرب لس‌آنجلس زندگی می‌کرد، از او دزدیده شده است.

"کمیک سوپرمن” که در یک انبار متروکه قفل زده، دوباره پیدا شده توسط متخصصین کتاب‌های کمیک نیز قدمت آن مورد تأیید قرار گرفته؛ چرا که این اثر متلق به سال ۱۹۳۸ بوده و نسخه‌ای نایاب از این گونه آثار محسوب می‌شود.

گفتنی است این کتاب که در این انبار و در دره «سان فرناندو» پیدا شده، ارزشی یک میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

نیکولاس کیج نیز -که در سال ۱۹۹۵ توانست جایز اسکار را بدست آورد- این نسخه از کتاب سوپرمن را از «استفان فیشر» دلال نیویورکی خریداری کرده بود با این حال هنوز معلوم نیست این کتاب به کیج پس داده خواهد شد یا نه؟

ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی