۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر ۱۶۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۹۲۹
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۰

كشف و ضبط 5/1 كيلوگرم سكه پارسيان با عيار و وزن تقلبي


مدير كل استاندارد استان تهران از كشف و ضبط 5/1 كيلوگرم سكه پارسيان با عيار و وزن پايين تر
از استاندارد در بازار اين استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان تهران، مسلم بيات با اعلام اين خبر افزود: بر اساس گزارشات واصله و بازرسي هاي به عمل آمده از يك واحد صنفي عرضه كننده پلاك هاي موسوم به سكه پارسيان، تعداد 990 عدد از پلاك هاي مذكور به وزن تقريبي 5/1 كيلوگرم باكد T374 توسط بازرسان و كارشناسان اين اداره كل پلمپ و همزمان نمونه برداري و آزمون گرديد.

وي گفت: نتايج آزمايشات حاكي از آن بود كه تمامي نمونه هاي مذكور حدود 50 گرم از 5/1 كيلوگرم طلاي مذكور، كسر وزن داشته اند.

وي خاطر نشان كرد: از بين نمونه هاي آزمون شده فقط يك نمونه با عيار استاندارد 750 در هزار
مطابق بوده كه اين نمونه هم از لحاظ وزني كسري داشته و ساير نمونه ها نيز داراي عيار پايين تر از استاندارد ملي بوده اند.

وي با اخطار به عرضه كنندگان سكه هاي غير استاندارد، افزود: در صورت مشاهده موارد مشابه
ضمن اقدام قانوني ،مراتب از طريق مراجع قضايي پيگيري خواهد شد.

بيات متذكر شد: شهروندان در صورت مشاهده اين موارد مراتب را از طريق روابط عمومي اين اداره كل به شماره 44464340 اعلام فرمايند.
ارسال به دوستان
چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده