۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۹۲۹
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۰

كشف و ضبط 5/1 كيلوگرم سكه پارسيان با عيار و وزن تقلبي


مدير كل استاندارد استان تهران از كشف و ضبط 5/1 كيلوگرم سكه پارسيان با عيار و وزن پايين تر
از استاندارد در بازار اين استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان تهران، مسلم بيات با اعلام اين خبر افزود: بر اساس گزارشات واصله و بازرسي هاي به عمل آمده از يك واحد صنفي عرضه كننده پلاك هاي موسوم به سكه پارسيان، تعداد 990 عدد از پلاك هاي مذكور به وزن تقريبي 5/1 كيلوگرم باكد T374 توسط بازرسان و كارشناسان اين اداره كل پلمپ و همزمان نمونه برداري و آزمون گرديد.

وي گفت: نتايج آزمايشات حاكي از آن بود كه تمامي نمونه هاي مذكور حدود 50 گرم از 5/1 كيلوگرم طلاي مذكور، كسر وزن داشته اند.

وي خاطر نشان كرد: از بين نمونه هاي آزمون شده فقط يك نمونه با عيار استاندارد 750 در هزار
مطابق بوده كه اين نمونه هم از لحاظ وزني كسري داشته و ساير نمونه ها نيز داراي عيار پايين تر از استاندارد ملي بوده اند.

وي با اخطار به عرضه كنندگان سكه هاي غير استاندارد، افزود: در صورت مشاهده موارد مشابه
ضمن اقدام قانوني ،مراتب از طريق مراجع قضايي پيگيري خواهد شد.

بيات متذكر شد: شهروندان در صورت مشاهده اين موارد مراتب را از طريق روابط عمومي اين اداره كل به شماره 44464340 اعلام فرمايند.
ارسال به دوستان
مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا