۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۶۱۴
انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۰

ضرغامي: دفتر رييس‌جمهور پخش مستقيم برنامه نمايشگاه كتاب را مصلحت ندانست

ضرغامي ادامه داد: به نظرم بايد با معرفت بيشتر و جامع‌نگري، برنامه‌هاي خبري صداوسيما ديده شود كه مشخص شود قوه مجريه نقش جدي در برنامه‌هاي خبري رسانه‌ ملي دارد.
رييس سازمان صداوسيما در پاسخ به پرسشي درباره اخباري مبني بر اين‌كه «رييس‌جمهور از صداوسيما درخواست وقت زنده براي گفت‌وگو با مردم داشته ولي صداوسيما چنين درخواستي را قبول نكرده است» گفت: نه، مساله به اين صورت نبوده است.

به گزارش ايسنا سيدعزت‌الله ضرغامي صبح روز چهارشنبه در حاشيه جلسه‌ هيات دولت هم‌چنين خاطرنشان كرد: در ارتباط با برنامه گشايش نمايشگاه كتاب، تلويزيون برنامه پخش زنده داشت و شبكه خبر در آن‌جا مستقر بود و گزارش مي‌داد. ولي خوشبختانه يا بدبختانه به هر دليلي كساني كه در دفتر رييس‌جمهور مسؤوليت دارند مصلحت ندانستند كه برنامه به صورت مستقيم پخش شود، وگرنه ما ديروز هم آمادگي لازم را داشتيم.

وي با تاكيد بر اين‌كه «رييس‌جمهور جايگاه والايي دارد و رسانه‌ ملي نشان داده كه تمام ابزارها و امكانات و ظرفيت‌هايش در خدمت اهداف دولت، قوه مجريه و همه عزيزاني است كه در اين حوزه مسووليت دارند» اظهار كرد: برخي مواقع كساني كه برنامه‌ خبري را مي‌بينند مشاهده مي‌كنند كه مثلا در ابتداي اين برنامه خبري، يك گزارش خوب دربار‌ه بازار پخش مي‌شود و بعد از آن، خبر رييس‌جمهور روي آنتن مي‌رود؛ يعني اين‌كه بعضا خبر رييس‌جمهور خبر دوم و سوم آن برنامه خبري مي‌شود و بعد مي‌گويند كه چرا اين‌گونه است؟! و چرا خبر دوم يا سوم بوده؟! در حالي كه خبر اولي كه در مورد بازار پخش مي‌شود هم خبر رييس‌جمهور است؛ چراكه وقتي ما نشاط بازار و فعاليت‌هايي كه در بازار انجام مي‌شود را پخش مي‌كنيم در واقع عملكرد دولت و آقاي رييس‌جمهور را نشان داده‌ايم.

ضرغامي ادامه داد: به نظرم بايد با معرفت بيشتر و جامع‌نگري، برنامه‌هاي خبري صداوسيما ديده شود كه مشخص شود قوه مجريه نقش جدي در برنامه‌هاي خبري رسانه‌ ملي دارد.

رييس سازمان صداوسيما در واكنش به پرسش مجدد خبرنگاران درباره‌ درخواست گفت‌وگوي زنده رييس‌جمهور از تلويزيون گفت: در طول چند روز گذشته آقاي رييس جمهور ـ به قول خودشان به شوخي مطرح كردند كه دوركاري مي‌كردند ـ در منزل‌شان بودند. وقتي تشريف آوردند محل كار، تمام امكانات در اختيارشان خواهد بود.
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند