۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر ۱۶۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۴۹۲۳
انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۰

نرخ سکه در شعب منتخب بانک مرکزی

رئیس کل بانک مرکزی پیش تر اعلام کرده است هیچ محدودیت زمانی برای عرضه سکه در نظر گرفته نشده است و تا زمانی که تقاضا باشد سکه عرضه می شود.

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در شعب منتخب بانک مرکزی 418 هزار و 500 تومان اعلام شد.

رئیس یکی از شعب منتخب بانک مرکزی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر همچنین قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی را 209 هزار و500 تومان و هر قطعه ربع سکه را 119 هزار تومان اعلام کرد.

علیرضا صدقی افزود: سکه های بهار آزادی در شعب منتخب همه روزه از ساعت 8 تا 13عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون قیمت سکه در شعب منتخب با قیمت بازار آزاد تقریبا برابر است گفت: به همین علت دیگر صفی برای خرید سکه در شعب بانک تشکیل نمی شود و تقاضا برای خرید بسیار کم شده است.

پیش تر به علت وجود حباب قیمت در سکه و سفته بازی ها تقاضا برای خرید زیاد بود.

بانک مرکزی به منظور دسترسی آسان و سریع هموطنان به سکه های طلا و ایجاد تعادل در بازار سکه با افزودن تعداد شعب منتخب عرضه سکه ، آن را در300 شعبه منتخب در سراسر کشور عرضه می کند.

رئیس کل بانک مرکزی پیش تر اعلام کرده است هیچ محدودیت زمانی برای عرضه سکه در نظر گرفته نشده است و تا زمانی که تقاضا باشد سکه عرضه می شود.

محمود بهمنی گفته است عرضه انواع سکه طلا تا کاهش قیمت آن به سطح قیمت جهانی ادامه خواهد یافت.

اسامی شعب منتخب عرضه کننده سکه در نشانی اینترنتی بانک مرکزی موجود است.
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید