۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۵۰۱۲
انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۰
آخرین گمانه زنی ها

پوستین دوز وزیر و صمدی مله مدیرعامل سایپا

گفته می شود ، با ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی ، محرابیان که به وزیر جوان دولت مشهور است ، از کابینه بیرون خواهد رفت.
در پی ارزیابی یک تیم اقتصادی منتخب رئیس جمهور از عملکرد مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و گزارش مثبت این گروه به احمدی نژاد ، احتمال وزارت نعمت الله پوستین دوز افزایش یافته است به گونه ای که در محافل سیاسی و صنعتی از وی به عنوان وزیر آینده صنایع و معادن نام برده می شود.

گفته می شود ، با ادغام وزارتخانه های صنایع و معادن و بازرگانی ، محرابیان که به وزیر جوان دولت مشهور است ، از کابینه بیرون خواهد رفت.

در همین حال ، از بین افراد که برای تصدی پست مدیرعاملی سایپا مطرح شده اند ، روح الله صمدی مله  به عنوان اصلی ترین گزینه مطرح است.
وی  در حال حاضر نائب رئیس هیات مدیره شرکت سایپاست.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید