۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۶۵۲۶۶

واعظ آشتیانی: سعیدلو متخلف است

پس از آنکه طی روزهای گذشته چالش هایی بین مدیر عامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و فدراسیون فوتبال بر سر معرفی وی به عنوان عضو هئیت مدیره این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا، آشتیانی علی سعیدلو را به عنوان رئیس مجمع فدراسیون فوتبال متهم ردیف اول این تخلف خواند.
در پی معرفی اسامی هئیت مدیره سابق استقلال به مسوولان AFC واعظ آشتیانی مدیرعامل مستعفی و عضو هئیت مدیره سابق باشگاه استقلال علی سعیدلو را متخلف اصلی این ماجرا دانست.

به گزارش اعتدال، پس از آنکه طی روزهای گذشته چالش هایی بین مدیر عامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و فدراسیون فوتبال بر سر معرفی وی به عنوان عضو هئیت مدیره این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا، آشتیانی علی سعیدلو را به عنوان رئیس مجمع فدراسیون فوتبال متهم ردیف اول این تخلف خواند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: چگونه است که در حالی که نه ماه از استعفای بنده می گذرد، برای جلوگیری از محرومیت باشگاه استقلال از اسم من سوء استفاده می کنند؟

آشتیانی با بیان اینکه این کار دور زدن قانون است خاطر نشان کرد: متاسفانه در طی چند ماه گذشته فدراسیون فوتبال و سازمان اسبق تربیت بدنی با تخطی از قانون در انتخاب و معرفی هئیت مدیره دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس تعلل کرده اند و عملا این دو باشگاه را با چالشهای مدیریتی و قانونی فراوانی در سطح بین المللی روبرو کرده اند.

واعظ  که این عملکرد فدراسیون فوتبال را دور زدن قانون تلقی کرد، به تناقض اظهارات مسوولین ورزش و فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: در حالی علی کفاشیان رئیس فوتبال می گوید اسم بنده را به  AFC  به عنوان عضو هئیت مدیره اعلام کرده ایم و با حالتی تهدید آمیز عنوان می کند اگر ناراحت هستم اسمم را حذف می کنند، سردار عزیز محمدی از اساس این موضوع را تکذیب می کند و تاکید دارد که در لیست ارسالی اسمی از بنده برده نشده است. حالا شما پیدا کیند پرتقال فروش را؟!

گفتنی است این مسایل در حالی رخداده است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که دارای میلیون ها هوادار هستند گرفتار سیاسی بازی مسوولین سازمان اسبق تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند و علی رغم تاکید چندباره رئیس جمهور مبنی بر واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی  برخی هنوز از دخالت در امور این دو باشگاه دست برنمی دارند و مدیریت آن را به حیات خلوت خود تبدیل نموده اند.
ارسال به دوستان