۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۵۶۹۰
انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۰

ادغام وزارت رفاه در بهداشت منتفی است

صبورگفت: سازمان بهزیستی زیرمجموعه وزارت بهداشت قرار نمی گیرد و زیر نظر وزارت رفاه فعالیت خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه ادغام وزارت رفاه در وزارت بهداشت در این کمیسیون بررسی و منتفی شده گفت: سازمان بهزیستی با ادغام وزارت رفاه و کار زیر مجموعه رفاه باقی می ماند.

جواد صبور در گفتگو با مهر در مورد ادغام وزارت رفاه و کار گفت: این ادغام نه تنها مشکل آفرین نیست بلکه راه حل مناسبی برای پایان دادن به مشکلات هر دو وزارتخانه ها است.

وی با اشاره به اینکه با این ادغام خدماتی که به افراد تحت پوشش وزارت رفاه و کار ارائه می شود بهتر از قبل خواهد شد افزود: با توجه به اینکه خدمات و حمایتهای این دو وزارتخانه بسیار به یکدیگر نزدیک است به همین دلیل ادغام این وزارتخانه ها  بهترین انتخاب بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: پس از ادغام و تشکیل وزارتخانه جدید، سازمانهای زیر مجموعه وزارت رفاه همانند سابق در جایگاه خود قرار دارند و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

صبورگفت: سازمان بهزیستی زیرمجموعه وزارت بهداشت قرار نمی گیرد و زیر نظر وزارت رفاه فعالیت خواهد کرد.

وی در مورد ادغام وزارت رفاه در بهداشت نیز افزود: در صورت ادغام این دو وزارتخانه با یکدیرگ مشکلات آنها بیشتر می شود به همین دلیل این ادغام منتفی است.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟