۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰
کد ۱۶۵۷۷۸
انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۰

شهردار قم: جلوي عبور منوريل از بالاي حرم حضرت معصومه(س) را مي‌گيريم


شهردار قم از مخالفت شهرداري با عبور منوريل از بالاي حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.

محسن عابديني‌پور در گفت وگو با ايسنا، از مخالفت شهرداري با عبور منوريل از بالاي حرم خبر داد و خاطر نشان کرد: جلوي عبور منوريل از بالاي حرم حضرت معصومه (س) را خواهيم گرفت.

شهردار قم اظهار كرد: ما دلايل کارشناسي‌مان را در جلسه‌اي با حضور رييس جمهور طرح مي‌کنيم و پس از ارائه نظر توسط ايشان کار را دنبال خواهيم کرد.

عابديني‌پور گفت: پيمانکاران مي‌توانند فعلاً در بخش‌هاي ديگري از اين مسير فعاليت کنند و حرکت خود را متوقف نسازند؛ اين در حاليست که قرار است فردا عمليات احداث منوريل در بالاي حرم شروع شود!!
ارسال به دوستان
درگذشت ستاره افسانه‌ای NBA؛ دیکمبه موتومبو بر اثر سرطان درگذشت ادعای سرویس امنیت عمومی اسرائیل: تلاش‌های فزاینده ایران برای ترور مقامات اسرائیل رئیس فدراسیون کامرون به دلیل تخلف در جام جهانی زیر 20 سال زنان محروم شد پزشکیان: با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستیم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد السد زمین‌گیر شد؛ مصدومیت دو بازیکن در نیمه اول پشت پرده دربی؛ از درگیری رضاییان و اندونگ تا انتقاد شدید از نکونام پرچم تاریخی در ورزشگاه شهر قدس؛ بانوان پرسپولیسی با شعار "تاریخ، تمدن، افتخار" در ورزشگاه حاضر شدند (+عکس) شروع طوفانی پرسپولیس در آسیا؛ گل زودهنگام علی علیپور به پاختاکور (+فیلم) یمن: پهپاد آمریکایی MQ-9 را در آسمان صعده سرنگون کردیم اولین حمله حزب‌الله به اسرائیل با موشک بالستیک «نور» شاسی بلند ولوو طی 10 سال چه تغییری کرده است؟ (عکس) عارف سه شنبه به ارمنستان می‌رود دستخط پزشکیان (عکس) اولین گل ها از نوع بهترین آن ها! (فیلم)