۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۶۳۹
انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۰

نماینده اصفهان: جریان انحرافی فتنه جدیدی رقم خواهد زد

مردم در سال 84 و 88 به این دلیل به احمدی نژاد رای دادند که وی شعار عدالت و عدالتخواهی را سر داد اما جریان انحرافی در مقابل گفتمان عدالت و عدالتخواهی ایستاده است، از این رو وزرایی که اخیرا عزل شدند مقابل جریان انحرافی ایستاده بودند و نتوانستند این جریان را تحمل کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراجع تقلید همواره نسبت به فعالیت جریان انحرافی هشدار داده‌اند، گفت: فتنه جدید از سوی جریان انحرافی ایجاد خواهد شد.

به گزارش مهر، حمیدرضا فولادگر روز دوشنبه در گردهمایی هفتگی جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار که در مسجد امام خمینی برگزار شد با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) همواره به جایگاه ولایت تاکید ویژه ای داشته اند از این رو بر ما تکلیف است که از ولایت حمایت کنیم.

وی گفت: البته در زمان نهضت اسلامی که از سال 42 آغاز شد مردم به نقش و جایگاه ولایت فقیه پی بردند و ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه ولایت فقیه در نظام اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است به انتقاد از جریان انحرافی پرداخت و افزود: متاسفانه این روزها مباحثی مطرح می شود مبنی بر اینکه امام زمان در مدیریت اجرایی نقش اساسی را دارند که این حرف از پایه و اساس غلط است چرا که در زمان غیبت ولی فقیه نظام اسلامی را مدیریت می کنند.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید همواره از جریان انحرافی احساس خطر کرده اند، افزود: معتقدم فتنه جدید از سوی این جریان رقم خواهد خورد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه سخنانش اظهار داشت: البته دولت ارتباط خود با رمال ها را تکذیب کرده است اما غفاری که در این زمینه نقش تاثیر گذاری را ایفا کرد به دین و قرآن و مقدسات هتک حرمت کرد، بنابراین از قوه قضائیه می خواهیم به شدت با این افراد برخورد کند.

فولادگر همچنین با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: جریان انحرافی در صدد است به این جایگاه خدشه وارد کند، البته ممکن است اختلافی بین رئیس مجلس و رئیس جمهور وجود داشته باشد که این طبیعی است اما نباید جایگاه مجلس را نادیده گرفت.

این نماینده اضافه کرد: 4 ماه و اندی از مصوبه مجلس مبنی بر تشکیل وزارت ورزش و جوانان می گذرد اما هنوز وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی نشده است، از این رو انتظار داریم هر چه زودتر وزیر پیشنهادی به قوه مقننه معرفی شود.

فولادگر در ادامه افزود: جریان انحرافی در صدد است تا همه سلایق اصولگرا را از صحنه حذف کند.

وی اظهار داشت: مردم در سال 84 و 88 به این دلیل به احمدی نژاد رای دادند که وی شعار عدالت و عدالتخواهی را سر داد اما جریان انحرافی در مقابل گفتمان عدالت و عدالتخواهی ایستاده است، از این رو وزرایی که اخیرا عزل شدند مقابل جریان انحرافی ایستاده بودند و نتوانستند این جریان را تحمل کنند.

عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس  در ادامه به نامگذاری سال 90 اشاره کرد و اذعان داشت: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است از این رو باید همگان بر اساس فرمایشات معظم له فعالیت کنند.

وی گفت: رهبری قبل از نامگذاری سال جهاد اقتصادی شعار اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف و کار مضاعف را مطرح کردند تا بعد از آن به جهاد اقتصادی برسیم و اقتصاد بهینه را بوجود آوریم.

فولادگر همچنین به ادغام وزارتخانه ها اشاره کرد و با بیان اینکه دولت با سرعت وزارتخانه ها را در یکدیگر ادغام کرد، افزود: بر اساس برنامه پنجم توسعه قوه مجریه 2 سال وقت داشت تا وزارتخانه ها را در یکدیگر ادغام کند اما با شتاب این کار را انجام داد و 4 وزیر را عزل کرد.

وی در پایان تصریح کرد: نباید نظارت های مجلس را سیاسی تلقی کرد چرا که مجلس بنا دارد با نظارت وظیفه قانونی خود را انجام دهد.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد