۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۶۷۳۸
انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۰

پرداخت 48 ساعته وام ازدواج 5 میلیون تومانی

اگر افراد شکایتی در مورد پرداخت وام ازدواج دارند می توانند به مرکز پیام رسانی تلفنی بانک یا اداره بازرسی بانک و یا مستقیما به حوزه روابط عمومی بانک مراجعه نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی از پرداخت 48 ساعته وام 5 میلیون تومانی ازدواج در صورت تکمیل پرونده خبرداد و گفت: این مبلغ به صورت نقدی به زوجین پرداخت می‌شود.

محمودرضا خاوری در گفتگو با مهر از پرداخت 48 ساعته وام ازدواج در صورت تکمیل پرونده و ارائه تمام مدارک مورد نیاز خبرداد و گفت: اینکه متقاضیان و زوجین در چه مدتی وام ازدواج 5 میلیون تومانی را دریافت می کنند، بستگی به زمان مراجعه آنها دارد و به محض تکمیل پرونده تا 48 ساعت وام آنها پرداخت می شود.

رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی با بیان اینکه پرداخت وام 5 میلیون تومانی ازدواج به بانکها ابلاغ شده است، افزود: تمام بانکها باید به مصوبه مذکور عمل کنند، رقم 5 میلیون تومان به صورت نقدی است که به هر یک از زوجین 2.5 میلیون تومان پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: زوجین برای دریافت وام ازدواج می توانند در سامانه مربوطه در سایت بانک مرکزی ثبت نام نمایند بر این اساس زمان ثبت نام و دریافت وام آنها مشخص می شود.

خاوری با تاکید بر اینکه تاکنون به تمام متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال تا نیمه اردیبهشت ماه 20 هزار و 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک ملی خاطرنشان کرد: اگر افراد شکایتی در مورد پرداخت وام ازدواج دارند می توانند به مرکز پیام رسانی تلفنی بانک یا اداره بازرسی بانک و یا مستقیما به حوزه روابط عمومی بانک مراجعه نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی حدود 30 درصد از بازار پول و بانک کشور و بیشترین منابع قرض الحسنه بانکها را در اختیار دارد، تصریح کرد: میزان منابع قرض الحسنه بانک ملی 4 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان تا پایان فروردین ماه پرداخت شده است.

خاوری ادامه داد: از محل بازیافتها هم اکنون منابع لازم برای پرداخت های بعدی شکل گرفته است ونزدیک به 25 میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه در این بانک پرداخت شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)