۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۲۷۳
انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۷-۰۳-۱۳۹۰

صفارهرندي: فتنه‌ها رهبري را هدف گرفته‌اند

وي تصريح كرد: فتنه‌هاي گذشته و آينده دو نقطه را در پيرامون هدف گرفته‌اند كه يكي مكتب و فرهنگ عمومي ما و ديگري نقطه انسجام‌بخش كشور يعني رهبري است.

فارس: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت نهم گفت: فتنه‌ها مركز انسجام‌ كشور يعني رهبري را هدف گرفته‌اند.

محمدحسين صفارهرندي بعد از ظهر امروز در جمع دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران تنها حكومتي است در جهان كه يك حكومت ديني محسوب مي‌شود و اين ثمره‌ تلاش جوانمرداني است كه در جبهه‌هاي جنگ بدون كمك هر كشوري توانستند ،اين نظام مقدس را حفظ كنند.

وي تصريح كرد: فتنه‌هاي گذشته و آينده دو نقطه را در پيرامون هدف گرفته‌اند كه يكي مكتب و فرهنگ عمومي ما و ديگري نقطه انسجام‌بخش كشور يعني رهبري است.

صفار‌هرندي افزود: فتنه‌ها اهداف خود را در اين دو نقطه دنبال مي‌كنند كه ما شواهد اين حركت را در فتنه اخير نيز مشاهده كرديم.

وي خاطرنشان كرد: شعارهايي كه در زمان اغتشاشات از سوي فتنه‌گران داده مي‌شد، بيانگر همين مسئله است و به طور مثال شعار «استقلال، آزادي، جمهوري ايراني» بيانگر مخالفت فتنه‌گران با انقلاب 32 ساله جمهوري اسلامي است.

مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران ابراز داشت: خاستگاه فتنه از شيطان است و به همين دليل نخستين نقطه هدف فتنه، مكتب است.

عضو سابق هيئت دولت تصريح كرد: افراد فتنه‌گر هميشه خود را پيرو قرآن معرفي مي‌كنند، در حالي كه هيچ اقتدايي به قرآن ندارند و پس از مدتي ايدئولوژي خود را كه كاملا با اسلام متفاوت است نيز بيان مي‌كنند.

صفارهرندي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به تحولات منطقه بيان داشت: هدف امام خميني(ره) به عنوان بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي از همان ابتدا يك هدف جهاني بود و امروز شاهد هستيم كه مباني بيداري اسلامي، عالم‌گير شده و در منطقه گسترش يافته است.

وي اذعان داشت: ما اميدواريم كه ديكتاتوري‌هاي وابسته به آمريكا در منطقه يك به يك ساقط شوند و حكومت‌هاي اسلامي كه نماد ظاهري آن‌ها در بين مردم كشورهاي منطقه در حال بروز است، در باطن حكومت‌هاي آنان نيز حلول كند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)