۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۱۶۷۳۶۰
تعداد نظرات: ۱۹۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۳۶۰
انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۰

فاجعه در اورژانس یک بیمارستان (+عکس)

جالب اینکه در مدت زمانی که او روی تخت افتاده بود، کسی از پرسنل اورژانس بالای سر او نیامدند تا ببینند که چرا او اینجا خوابیده است! فقط مسئول توزیع غذا یک پرس غذا کنار تخت او می گذارد و می رود.

اینجا اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر است. این مرکز درمانی دولتی به عنوان مرکز تروما و بیمارستان معین در جنوب تهران، روزانه پذیرای تعداد زیادی از مصدومان حوادث ترافیکی و غیرترافیکی است. آنچه مسلم است اینکه وضعیت اورژانس این بیمارستان با آنچه که مسئولان مربوطه مدعی هستند، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

به گزارش مهر، بیمارستان شهدای هفت تیر به عنوان مرکز ترومای جنوب تهران و بیمارستان معین شبکه های بهداشت شهرستانهای شهریار، رباط کریم و اسلامشهر تعیین شده است. در واقع، همین مسئله می تواند انگیزه ای باشد برای مسئولان حوزه سلامت که نگاه ویژه ای به این مرکز درمانی داشته باشند.

برای اینکه با مشکلات بخش اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر بیشتر آشنا شویم، در یکی از روزهای خرداد ماه وارد این بخش از بیمارستان شدیم تا وضعیت رسیدگی به بیماران اورژانسی را از نزدیک ببینیم.

فاجعه در اورژانس یک بیمارستان

در اولین صحنه ، سربازی را دیدیم که از ناحیه پا تیر خورده و مجروح شده بود.

این سرباز توسط همراهانش که تعدادی سرباز بودند وارد اورژانس شد. از پرستار و... که بخواهند بیایند و این مصدوم تیر خورده را تحویل بگیرند، خبری نبود.

وضعیت نه چندان مناسب تختهای اورژانس باعث شده که بود که فضای ناخوشایندی از یک مرکز درمانی تروما در ذهن مراجعان نقش ببندد. بعضی از تختها ملحفه داشتند و برخی دیگر نداشتند.
 کمی آن طرف تر پسرکی که دچار افت قند خون شده بود، روی تخت خوابش برده بود. معلوم نیست شاید هم از افت قند دچار بیهوشی شده بود. آنچه مسلم است، اینکه پزشکی بالای سر او نبود.

پدر این کودک گفت: بعد از یک ساعت که پسرم روی تخت افتاده بود، پزشک بالای سرش رسید. اما قبل از گفته بودند که باید 30 هزار تومان به صندوق بیمارستان واریز کنیم.

فاجعه در اورژانس یک بیمارستان

البته پدر این کودک یک گلایه دیگر هم داشت و آن وضعیت نامناسب بهداشتی اورژانس بیمارستان بود.

او گفت: پسرم را روی تختی خواباندند که ملحفه آن تعویض نشده بود.

پدر این کودک همچنین از بوروکراسی خیلی خسته کننده برای پذیرش و بستری کودکش گلایه مند بود.

او افزود: حداقل 15 برگه را امضا کردم.

پدر این کودک به تاخیر زیاد برای جواب آزمایش خون اعتراض داشت و گفت: یک ساعت طول کشید تا جواب آزمایش پسرم را بدهند.

مردی که لباس کار یکی از سازمانهای خدماتی را بر تن دارد به دلیل ضعف جسمانی که دارد آهسته خود را به یکی از تختهای اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر می رساند و همانجا از هوش می رود. جالب اینکه در مدت زمانی که او روی تخت افتاده بود، کسی از پرسنل اورژانس بالای سر او نیامدند تا ببینند که چرا او اینجا خوابیده است! فقط مسئول توزیع غذا یک پرس غذا کنار تخت او می گذارد و می رود.

دست آخر بعد از یک ساعت که روی تخت افتاده بود، به واسطه شماره تلفنی که در جیبش بود، با یکی از بستگانش تماس می گیرند و می آیند و او را می برند. بدون اینکه پزشک او را معاینه کرده باشد.

فاجعه در اورژانس یک بیمارستان

کمی آن طرف تر چند بیمار و مصدوم دیگر روی تختهای بخش اورژانس خوابیده اند. در کنار هر کدام از آنها یکی پرس غذا در ظروف یکبار مصرف (که البته وزارت بهداشت سلامت این قبیل ظروف را زیر سئوال برده است) بدون قاشق دیده می شود. وقتی از سوپروایزر بخش سئوال می کنیم که از چه کسی باید قاشق گرفت، پاسخ می دهد که معمولا بیماران خودشان قاشق می خرند.

به نظر می رسد که وضعیت جسمانی این بیماران به هیچ عنوان مورد توجه کادر درمانی قرار ندارد که معتقدند باید خودشان با پای خودشان بروند و قاشق برای خوردن غذا تهیه کنند.

دست آخر یکی از بیماران که حسابی ضعف داشت، با همان دستهای خون آلود شروع کرد به خوردن غذا.

فاجعه در اورژانس یک بیمارستان

وضعیت اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر به گونه ای است که تجهیزات و امکانات موجود به همراه تیم درمانی نمی تواند پاسخگوی مراجعان باشند. از این رو، مردم مجبورند عطای ماندن در این بخش را به لقایش ببخشند و با دادن رضایت از این بیمارستان بروند. به طوریکه حدود 80 درصد مراجعان به اورژانس این بیمارستان با دادن امضا، از بیمارستان خارج می شوند.

به گزارش مهر، اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر تنها یکی از دهها اورژانس بیمارستانی در بخش دولتی است که چنین وضعیتی دارند. البته دکتر سید سجاد رضوی، مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت معتقد است که اورژانس بیمارستانی در بخش دولتی به مراتب بهتر از بخش خصوصی است.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۹۰
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۳۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
31
94
نکندبازمیخواهیدزیرپای وزیربهداشت راخالی کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
14
13
سلام و احترام . تشکر از تلاش و اقدام خداپسندانه شما برای بیان دردو ستم این مردم بزرگوار و نیازمند . ایا این است کشور اسلامی!!!! وزیر شدن به چه مناسبت!!!!وزیر باید در تلویزیون حاضر شود و برای این همه نقصان و بی تدبیری از این ملت عذرخواهی نمایید و یا حتی استئفا کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
22
8
قابل توجه وزير محترمه بهداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
17
130
چرا نمیمیریم.دیگه خسته شدیم از خفت و خواری
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
16
66
بنده خودم در ارژانس بیمارتان امام(ر‌ه) بودم تا یک ساعت تخت نبود مریض بستری کنیم. در ضمن با چشمم دیدم مریضی که روده ش بیرون اومده بود تا ۲ ساعت روی تخت انداخته بودنش.

تنها چیزی که ارزونه جون آدماست. فقط یه سوأل همچین اتفاقی‌ ممکن برای یک مسول بیفته.

اگر جواب منفیه که، وای بر ما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
4
به امید روزی که مدیریتی اینچنینی به دست ما شامل همه بیمارستان های دنیا گردد!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
7
باید از این خبرنگار که گزارش فوق را تهیه کرده تقدیر شایسته به عمل آید و ای کاش خبرنگاران به همه ارگانها سری زده و تخلفات کارکنان را به تصویر بکشند از جمله شهرداریها و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
2
3
هرچي باشه از انداختن كنار جاده كه بهتره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
37
بابا بچسب به مدیریت جهان ب بم جان مدیریت یه اورژانس و یه بیمارستان که کسر شانه . فقط مدیریت جهان. افتاد حالا
پينو كيو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
2
12
شما همه جاسوس هستيد!!! اي فراماسون ها !!! اين مزدوراي غربي رو از كجا آورديد لباس بيمارستان تن شون كرديد و عكس انداختيد !!! اونها سرباز نيستند و تفنگدار آمريكايي هستند !!! اين سايت شما متعلق به كيه !!! كيييه!!! كييييييييه!!! كيييييييييييييييييييه!!!
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
39
الحمدالله دارند ایران را به ویران تبدیل میکنند.
F4-E
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
7
2
اینا ساختگیه !!!! من اطلاع دقیق دارم می خوان وزیر بهداشت رو تخریب کنن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
3
32
بازم دارید توطئه می کنید بر علیه خانم دکتر ؟ کو مدرک ، این ها همه عوامل ضد دولت هستند که خودشان را زدن به مریضی و.... این ها جوابهایی هستند که میشنوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
4
واي به روزي كه شهر دچار بلاي طبيعي و يا زلزله يا .... شود چگونه مي توان از پس آنهمه مصدوم برآمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
3
بابا مملكت داره منفجر ميشه كجاي كاري
mahdis
United States of America
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
4
متاسفانه من خودم شاهد مرگ یکی از اقواممان در یکی از بیمارستان های دیگر دولتی ( شریعتی) بودم که به دلیل بی توجهی و نبود دکتر متخصص، از دنیا رفت. مشکل، به پرسنل بر نمی گردد بلکه ما همیشه مشکلمان ضعف مدیریتی بوده است....و چه انسانهایی جان خود را در این قتلگاهها از دست می دهند...با مرگ های خاموش
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
5
با سلام يه خاطره از اتفاقات بيمارستاني در شيراز بگم . خدا شاهده غلو نميكنم . تقريبا سه سال پيش پاي خواهر زاده ام شكست و من اونو به اتفاقات بيمارستان نمازي شيراز بردم در همين حين مريضي رو با عجله از آمبولانس پايين اوردند با شلوغ شدن دور مريض احساس كردم بايد صحنه دلخراشي باشه بخاطر همين به خواهرم كه تحمل كمي در اينگونه موارد داره پيشنهاد كردم اونجارو ترك كنه اما خودم كنجكاو شدم و جلو رفتم حدسم درست بود پسري حدود 22 ساله كه گفته ميشد دو رگه ايراني افغاني هست يك دستش بطور كامل قطع شده بود ميگفتن زير دستگاه برش رفته . دستش هم توي يك كارتن همراهش به داخل بخش بردن . اما شايد باور نكنيد كه اين بنده خدا تا اون زماني كه ما اونجا بوديم ( نزديك به دوساعت بعد ) همينجور رو تخت بود و هيچكس بالا سرش نميرفت البته بعد از يك ساعت اول ، يكي از پرستارها كه دلسوزتر بود و اعتراض مردم رو ديد اومد دستش رو برداشت و گذاشت تو يخچال اتاق پرستارها كنار غذاها !!!!!! كه شايد فاسد نشه و بشه پيوندش زد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
2
وضعيت تمام بيمارستانهاي دولتي ونيم دولتي همينطور است ومختص به اين بيمارستان نيست.
خواننده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
116
اين ها مهم نيست عزيز دل برادر.
مهم اينكه خانوم وزير محترم بهداشت در عالم رويا دورباره به سفر مسكو رفتند و از به به و چه چه مي گويند و آمار و اعداد پيشرفت و بالاتر از سطح جهاني شدنشان گوش همه عالمو كر كرده.
برادر حسين شريعتمداري هم شده پرونده سازي .
امثال كامران نجف زاده داخل جيب هاي ساركوزي رو مي گردند.
امثال رسايي و كوچك زاده به دنبال بي بصيرت ها هستند.
وزيران محترم ديگر منتظر اعلام آخرين اخبار در مقابل دوربين 20:30 هستند كه خبر خوش بدهند.
آقاي كامران دانشجو مهمترين دغدغه اش جداكردن دانشجويان دختر و پسر هست.
رييس جمهور محترم هم رفته پروژه ناتمام افتاح كنه.
نمايندگان محترم مجلس هم درگير شكستن سحر و طلسم اسفنديار و بقايي جان هستند.
حالا توي اورژانس يه بيمارستان فاجعه اي هم رخ بده مهم نيست.
اصلا مهمترين مسئله كشور، مردم و مشكلاتشان نيست.
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
2
ساعت 5 عصر با خودرويي تصادف كردم و مرا به بيمارستان امام حسين بردند بعد از دو ساعت فقط يك عكس از پاي من گرفتند و ساعت 10 شب گفتند احتمالا تا هفته آينده پاي مرا كه هر دو استخوان آن شكسته بود عمل خواهند كرد . بنظر شما عكسالعمل من چه بود؟؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
fاین یعنی عدالت اجتماعی !!! مگه نه
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
10
337
باز خدارو شکر پرتشون نکردن کنار بیابانها
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
3
228
l . ملت وقتی میبینند هرکی به هرکیه و جونشون در خطره ترجیح میدهند به عطاری مشتی اکبر سر کوچه شان مراجعه کنند .شاید زودتر به نتیجه برسند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
این چه منطقی که اینقدر راحت به همه عطا ری ها توهین میکنی و یه صنفی رو تمسخر میکنی؟عصر ایران هم راحت اینگونه نظرها رو نمایش میده(میدونم نظر منو نمایش نمیدی لااقل به نظر من عمل کن)
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
محمد راست می گه پدر خود من یکسال و نیم از این دکتر به اون دکتر شد و میلیونها خرج کردیم و گفتند سرطانه و ناامیدمون کردند و گفتند چند ماه دیگه بیشتر زنده نیست این ماجرا مربوط به سال 67 می شه . اما پس از تجویز گیاهان دارویی از طرف یک به قول این حسین آقای عزیز و مصرف اونها ابوی بنده هنوز هم به لطف خدا در سن 80 سالگی عمرشون به دنیا باقیه
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
3
دقیق و درست!مثل ساعت!همانطورکه رییس جمهور عدالت محور-که محورش مدتهاست منحرف شده است-در نطق های انتخاباتی خود وعده داده بود!! همه را دزد!دروغگو!فتنه!ضدولایت!!کارنابلد!بی مسئولیت!ضایع کننده حقوق مردم و........!!معرفی نمود!!اکنون!پس از آنهمه شعار های انتخاباتی!صد رحمت به دولتهای قبل از احمدی نژاد!!
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
تشكرازاين همه خدمت رساني.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
25
عصر ايران خيلي سياه نمايي ميکنه بابا چرا درک نميکنيدمسئولان فعلا دارن دنيا رو مديريت ميکنند حالا مونده نوبت مملکت خودمون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
2
سری قبل گفتیم در خانه ی ملت!! این خانم وزیرو به دلیل بی کفایتی بکشین به استیضاح!! کی گوش کرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
10
دولت عدالت پرور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
نه شما ها می خواین خانم وزیرو خراب کنید.

اینا همش کاره خودتونه.

اصلا اون که لباس شهرداری داره از کارمندای عصر ایرانه.

جانه تو، باور نداری از خانم وزیر بپرس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
آفرین ملت فهیم خدمت فهیمانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
2
خوبه وزارت بهداشت با وزارت اموزش و پرورش ادغام نشده والا واویلاااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
واي چه قدرپيشرفته ازبيمارستانهاي دشمنان اسلام خيلي بهتره مرگ بردشمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
هر دم از اين باغ (وزارت بهداشت غيربهداشتي) بري مي رسد

تازه تر از تازه تري مي رسد!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
خانم وزير اگر زبان دارد جواب بدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
ما مشكلي نداريم اينها همش توطئه دشمنه كه اينطوري وانمود ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
2
55
من یه بار تو بیمارستان یکی رو دیدم که برای پرستاری از باباش یه کارگر افغانی اورده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
اقا پرستار چینی سراغ ندارید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
3
164
آقا مملکت رو سیل برده شما دنبال چی میگردی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
3
169
اين هم از خدمات دولت خدمتگزار. پول نفت ايران چه شد؟ كجا رفت؟
پاسخ ها
hoshmand
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
افغانستان،عراق،لبنان،غزه،جزایر لانگرهاوس؟ جدیدن هم یمن،بحرین؟
ناشناس
Finland
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
6
123
شوخی نکن داداش، ما رو گیر اوردی. اینجا واقعا ایرانه؟ یعنی واقعا پر ادعاترین مرکز ترومای کشور اینطوریه؟ اگر بخاطر نامهائی چون تهران یا ایران نبود نمیشد فهمید آیا دارید از ایران حرف میزنید یا یکی از عقب افتاده ترین کشورهای افریقائی. اینها همینطوری میخوان دنیا رو مدیریت کنند؟ یعنی میخوان مراکز درمانی لوکس و مجلل اروپا را (که البته در دسترس همه مردم هستند) را با اینجور بیغوله هائی عوض کنند؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
809
256
بنده بعنوان یکی از مردم همیشه در صحنه و کسیکه قلبش عین گنجشک برای این انقلاب می تپد و ضمن اعلام انزجار از فتنه گران سال 88 ، چشم بسته اعلام میدارم این عکسها فتوشاپ است و از بقیه مردم همیشه در صحنه می خواهم هوشیاری خود را از دست ندهند تا پاپوش دیگری برای وزرات شدیدا محترم بهداشت درست نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
خوش بحالت كه اين طوري فكر مي كني آقا گنجشكه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
قابل توجه: "معمولا بیماران خودشان قاشق می خرند"!!!!
.....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
دوستانی که منفی دادین یعنی جدی لحن طنز و تمسخر گونه این کامنت رو متوجه نشدین؟
یه مهدی دیگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
عزیران بیخود منفی ندین، ایشون طنز گفتن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
ایشا لا یه روز سر خودت میاد می فهمی فتوشاپه یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
جالبه که خیلی از مردم ما متوجه شوخیهای نظرات نمیشند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
واقعا اونا که منفی دادن خیلی باحالن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
واقعا" ؟؟؟؟؟؟؟؟ جدا" اعتماد به نفس آدمهایی امثال شما قابل تحسین هست . این چه ربطی به سیاست داره آقای محترم ؟؟؟ هر موضوعی جای خودش را دارد .
مهدي
United States of America
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
اي بابا چرا آخه جو سازي مي كنين؟
مگه نمي دونين خانم وزير بهداشت كلي كار دارند كه بايد بهشون رسيدگي كنن؟
باز بنده خدا مجبور ميشه بياد و تكذيب كنه كه عليه وزارتخونه ش دارند توطئه مي كنن
اينا هم كه كذب محضه حتما
وگرنه مگه ميشه تو اين كشور با اين وزراي قابل چنين اتفاقاتي بيفته؟
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
3
همین چیزها رو می نویسید که خانم وزیر ناراخت میشن و تو برنامه های "انتقادی " شرکت نمی کنند! بابا حق دارند، بیاد چی بگه در جواب این آشفته بازار!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
امیدوارم گذر هیچ کس به اونجا نیفته.
پدربزرگ بیچاره ی من به خاطر یه شکستگی لگن اونجا بود، 2هفته نگرش داشتن و دو سه روز بعد از مرخص شدنش فوت کرد بعد گفتن چون پاشو دیر عمل کرده بودن عفونت کرده!!!
خودشون هم با پر رویی زیر بار نمیرن و جوابشونم اینه که اینجا ایرانه نه اروپا !!!
دختر عزادار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
پدرم بخاطر بي تفاوت بودن اورژانس بيمارستان ميلاد در عرض ثانيه اي رخت از جهان بربست در حاليکه پس از حداقل نيم ساعت الکي دستگاهي به مرده اي وصل کردند و ما را تهديد به دستگيري کردند. کجايي خانم وزير بهداشت از شدت اين حادثه همه مان شوکه ايم و خداوند همه بانيان اين حادثه مخصوصا پرستار شيفت را به مجازات سخت دنيوي و اخري برساند فقط دلخوشي ما شده هر صبح جمعه مزار پدرم که حداقل ما 50 نفر شاهد داريم که يک تنفس براي پدرم نگذاشتند ان شاء الله به سر خودشان بيايد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
مهر ورزی ما حد و مرز ندارد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
خدا به این ملت مظلوم رحم کند... خدایا خودت برس به فریادمان
براتزاذه
Germany
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
میخواستم از آن شخصی که ادعای فتو شاپی دارد بپرسم واقعن چه امتیازی ویا چه مبلغ پول گرفته که واقعیاته عینی را کتمان میکند.آهای بی وجدانها سر نوشته ایزان این نیست وعوض خواهدشد.؟
ناشناس
United States of America
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
1
بخدا قسم میخورم اکثر بیمارستان های دولتی وضعیتی مثل این را دارند ولی کسی نه سرکشی میکند و نه فریاد رسی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
1
121
در اروپا با حیوانات بهتر رسیدگی میشود تا با انسان در ایران.
ناشناس
Germany
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
یعنی اون یک پرس غذایی که پایین پای او بیمار گذاشته یک دنیا حرف توشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
مگر در اورژانس غذا مي دهند ؟؟؟/
مریض دار
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
دروغگو ، وضعیت بیمارستانها ی ما عالی من خودم تا حالا چند تا ازدوستامو تو اورزانس بردم و از دست دادم کارشون واقعا عالیه
ناشناس
Canada
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
43
در کشور‌های بی‌ ادّعا اگر یک ساگ یا گربه در محلی گیر بیفتند یا مجروح شود آتش نشانی‌ و پلیس در محل حاضر میشوند و در مراکز درمانی حیوانات از بهترین تجهیزات از قبیل سی‌ تی سکن و ‌ام اّر آی‌ بهره می‌جویند و در کشوری که ادعای رئیس جمهورش گوش جهان را کر کرده و برای حل مشکلات جهان راه حل ارائه می‌دهد اینست وضع بیمارستانش در پایتخت کشور از آن بدتر مریضش را از بیمارستان میبرند و در بیابان ول می‌کنند.
نانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
قوربونشون برم قشر پرستار و دکتر تا تلویزیون و سریالهاش هست به بیمار اهمیتی نمیدن . حرف زیادی هم بزنی میگن از عوامل امریکا و اسراییل هستی و غضبت میکنند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
این همون بیمارستانی هست که بیمارهایی رو که باید تو بیابون رها کنند پذیرش میکنه ، با این وضعیت بی زحمت بگذارید تو همون بیابون باشند بهتره ، از طلا گشتن پشیمان شدیم ، همان مس مرحمت فرمایید.
ss
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
خدا به همه سلامتی بده که گیر بیمارستان های دولتی نیفتند.یه بار به خاطر بد حالی پسرم ما رو بردند اورژانس بیمارستان دولتی .همیشه به خاطر بی دقتی و بی مسئولیتی کادر بیمارستان و دکتر بخش اطفال نفرینشون میکنم .امیدوارم خودشون و عزیزاشون گیر امثال خودشون بیفتند تا بفهمند که با زندگی و سلامتی انسانها به این راحتی نمیشه بازی کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
آقا شما چه بی ساده دلید! از قیافه هاشون معلومه که عیادی آمریکا هستن!
به نظر من قوه قضاییه باید با این بیمار نماها برخورد کند!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
بابا اینکه چیزی نیست، وضعیت توی اورژانس بیمارستانهای فرانسه از این خیلی بدتره. میگید نه از کامران نجف زاده بپرسید که اونجا بوده و تمام بدیهای غربیها رو از حفظه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
از ماست که بر ماست ویا خلایق هرچه لایق
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
0
قابل توجه وزیر بهداشت "مدعی" که هیچگونه انتقادی را نمی پذیرد راستی یک بچه 3ساله هم تو سنندج مرگ مغزی شد البته نه با تصادف بلکه با عمل لوزه!!!!!!!!!!!!!1 قابل توجه خانم وزیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
آقا مهدي مثل اينكه سور و ساتت براه است كه هزيان ميگوئي. فقر و فلاكت و مرض و اعتياد و فحشا مملكت را بلعيده تو از وزارت بسيار محترم نا بهداشت دفاع ميكني؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
6
تعریف کشور جهان سومی: یعنی کشوری که به انسان ارزش قائل نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
دمتون گرم هر چه عکس از یمن و لیبی و بحرین داشته اید گذاشتی تا تشویش اذهان عمومی کنید!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
2
2
من خودم یکی از بیماران بیمارستان می باشم و از کلیه خدمات رضایت کامل دارم و بطوری که در عکس ها مشخص می باشد بیماران بعد از خوردن غذای خود به استراحت مشغول می باشند
تو را به خدا با توجه به آمار بالای بیماران در این مرکز که اکثرا بصورت رایگان درمان می شوند زحمات پرسنل بیمارستان را پایمال نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
1
1
یک مهندس عمران:
یهنی ما واقعا به قیامت اعتقاد داریم؟
نه....اصلا به خدا و عدالت و .... اعتقاد داریم
اصلا اینا به کنار، حس انسان دوستی ما کجا رفته؟
چی شد اون فرهنگ غنی و نام ایرانی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
2
خانم وزير واقعا وقاحت داره هر كسي جاي شما بود استعفا مي داد
علی راد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
3
1
سلام. اونجا که یه بیمارستان قدیمی در جنوب شهره، خواهش میکنم، خواهش می کنم یه سری به اورژانس بیمارستان فوق تخصصی میلاد هم بزنید ، مطمئنم از زندگی سیر میشین. حداقل پنج برابر ظرفیت بخش اورژانس بیمار جا دادن اون هم با وضعیا رقت بار، بطوریکه تخت بیمارها به هم چسبیدن!. بیمار ما ساعت 8 صبح رسید و دکتر ساعت 3 بعدازظهر اومد بالای سرش. نهایتا چون حال بیمارمون داشت وخیم می شد ساعت 9 شب خودمون بردیمش یه بیمارستان دیگه. جالب بود که خانم پرستار می گفت چون توی بخش جا نداریم، الان یه هفته است که چندتا بیمار ICU هم اینجا (اورژانس) بستری هستند! واقعا اسفناکه ، اگر تونستید یه گزارش بگیرید
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی