۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۳۸۹
انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۸-۰۳-۱۳۹۰

طرح توليد پيستون خودرو آماده بهره برداری شد

به گفته مدیرعامل شرکت، سيستم ريخته‌گري اين شركت به دو روشGravity و SLC با ماشين آلات اتوماتيك و رباتيك طراحی شده و كليه عمليات ريخته‌گري، برش راهگاه ها و تغذيه بصورت CNC‌ انجام مي‌شود.

طرح تولید پیستون انواع خودروها با ظرفیت 1.3 میلیون پیستون خودروهای بنزینی و 700هزار پیستون خودروهای دیزلی در شهرك صنعتي كاسپين قزوين به اتمام رسيده و آماده بهره‌برداري است.

علی امیر طاهری مدیرعامل شرکت کارتک سیستم با اعلام این خبر افزود: قابليت منحصر به فرد اين خطوط نسبت به ساير خطوط پيستون سازي در ايران، كنترل و اندازه‌گيري اتوماتيك پارامترها حين فرآيند توليد بوده و همچنين، آزمايشگاههاي متالوژي و مترولوژي مناسب جهت توليد محصولات با كيفيت بالا پيش‌بيني شده است.

امیرطاهری ادامه داد: با توجه به وجود شريك خارجي با سابقه همكاري با شركتهاي رنو، پژو فراری و جاگوار، پتانسيل صادرات انواع پيستون هاي تولیدی این شرکت به خارج از کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: اين شركت قادر به طراحی و توليد پيستون هاي خودروهايي نظير پژو 206، تندر90، تیبا و سمند است كه باعث صرفه‌جويي ارزي قابل توجهي خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت، سيستم ريخته‌گري اين شركت به دو روشGravity و SLC با ماشين آلات اتوماتيك و رباتيك طراحی شده و كليه عمليات ريخته‌گري، برش راهگاه ها و تغذيه بصورت CNC‌ انجام مي‌شود.

گفتنی است اين طرح با مشاركت 40 درصد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران،20 درصد شركت ايتاليايي Pistal Racing و40 درصد بخش خصوصي تاسيس شده است. سرمايه گذاري طرح بيش از 200 ميليارد ريال بوده و بالغ بر 120 نفر اشتغالزايي بصورت مستقيم در منطقه ايجاد كرده است. سوله‌ها و ساختمانهاي اداري و خدماتي اين طرح با زيربناي 7272 متر مربع آماده شده و ماشين آلات طرح تامين، و نصب و آماده بهره‌برداري شده است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)