۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۶۳۶
انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۰

نقض حکم انفصال 4 ساله بقایی در دیوان عدالت اداری


حکم انفصال از خدمت بقایی در دیوان عدالت اداری نقض شد.

به گزارش آخرین هفته گذشته حميد بقايي معاون اجرائي رئيس جمهور و رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور با حكم ديوان عدالت اداري به چهار سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شد. بقائي به دنبال تخلفاتي در دوره‌اي كه رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را بر عهده داشته، در ديوان عدالت اداري محكوم شده است.

اما پس از صدور راي ديوان درباره اتهامات بقايي و صدور حكم قطعي، وي از اجراي آن استنكاف مي‌ورزد و همين موضوع باعث مي‌شود وي به چهار سال انفصال از خدمات دولتي محكوم شود اما شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که این حکم به دنبال اعتراض بقایی در شعبه 2 تشخیص دیوان عدالت اداری نقض شد.

مطابق ماده ۳۷ از قانون ديوان عدالت اداري مصوب سال ۵۸، در صورتي كه محكوم‌عليه از اجراي رأي استنكاف كند با رأي شعبه صادركننده حكم، به انفصال موقت از خدمات دولتي تا پنج سال و جبران خسارت وارده محكوم مي‌شود.
ارسال به دوستان
۵ ترکیب خوراکی شفابخش برای مهار قند خون مفید هستند عیسی کلانتری : تندروها سهم خود را از دولت مي‌خواهند/ پزشكيان بداند كه پايداري چي‌ها هرگز با او دوست نخواهند شد اسطوره‌ای که در ایتالیا درخشید اما در ایران مهجور ماند! (+عکس) مزایای سلامتی ترساندن خود! امروز با اوحدی: شاکرم از دل، که او گشت شکارت، بلی آیا آبلیمو برای سلامت کلیه‌ها مضر است؟ کشف بزرگ چین در عمق ۷۰۰ متری زمین (+عکس) شهر پیاده‌دوست؛ رمز داشتن شهروندان سالم و خلاق این ۴ بیماری زنان ایرانی را می‌کُشد مردان و زنان تجربه متفاوتی از درد دارند سفر به روستاهای پاییزی اطراف تهران / این روستاها را بیشتر بشناسید(+عکس) حیواناتی که توانایی شگفت‌انگیز بازسازی اندام‌های بریده خود را دارند(+عکس) کشف شگفت‌انگیز: گربه‌ها سریع‌تر از نوزادان انسان کلمات را یاد می‌گیرند بهترین زمان ورزش هوازی / با نیم‌ساعت ورزش هوازی چقدر کالری می‌سوزانیم؟ جانور دریایی کمیابی که «فلز سمّی» مصرف می‌کند(+عکس)