۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۷۷۱۴
انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۰

مصباحی​مقدم: احمدی​نژاد می​خواهد مدیریت کشور رابه تنهایی برعهده بگیرد

ایشان از قلمرو وظایف ریاست​جمهوری بسیار فراتر می رود و از این جهت گاهی سخنانی را مطرح می کند یا دست به اقداماتی می زند که نشان می دهد، ایشان خودش را محدود به وظایف ریاست جمهوری نمی داند.

نماینده تهران گفت: از دوره خدمت آقای احمدی​نژاد فقط دو سال باقی مانده که انشالله به سلامتی باید طی شود. به گونه​ای که او هم رئیس جمهور باقی بماند و هم تنشی بین ایشان و بخش​های نظام بوجود نیاید.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوالی که یادآور می​شد، رئیس جمهور در ادغام وزارتخانه​ها به نظر مجلس و هماهنگی روسای دو قوه در محضر رهبری بی​توجهی کرد، گفت: این مساله به همان روحیه رئیس​جمهور بر می گردد که روحیه نا آرامی است و می​خواهد مدیریت کشور را به تنهایی و شخصا به عهده بگیرد و شاید حرفی نداشته باشد که وظایف قوه قضاییه را به او بدهند تا به خیال خودش، با هزینه کمتری آن را اداره کند!

وی در ادامه مصاحبه مشروحش با خبرآنلاین، افزود: ایشان از قلمرو وظایف ریاست​جمهوری بسیار فراتر می رود و از این جهت گاهی سخنانی را مطرح می کند یا دست به اقداماتی می زند که نشان می دهد، ایشان خودش را محدود به وظایف ریاست جمهوری نمی داند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به اینکه «با وجود چنین رویکردهایی در دولت، چرا اصولگرایان هنوز از آقای احمدی​نژاد حمایت می​کنند؟»، اظهار داشت: اگر اصولگرایان طی 6 سال گذشته با مشاهده برخی انحراف​ها در دولت، در مقابلش موضع​گیری محکمی نکردند به خاطر این بود که  آن را شذوذات رفتاری می​دانستند نه یک جریان آفرینی و برای همین هم در مقابلش اغماض کردند.
ارسال به دوستان