۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۰۲۱
انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۰

70 کشته و زخمی در انفجار تکریت

بیش از پنجاه نفر دیگر که بیشتر آنها از نیروهای امنیتی هستند و دو تن دیگر از اعضای شورای استان از جمله دو افسر از همراهان رئیس شورای استان صلاح الدین زخمی شدند.


بر اثر انفجار بمبی نزدیک یکی از مساجد در مجتمع کاخهای ریاست جمهوری در مرکز شهر تکریت عراق هفده نفر کشته و بیش از پنجاه نفر دیگر زخمی شدند .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری شینهوا از تکریت ، یک منبع در پلیس شهر تکریت روز جمعه گفت: این بمب که در آن از ماده سی 4 دارای قدرت شدید انفجاری استفاده شده بود به هنگام خارج شدن نمازگزاران از مسجد واقع در نزدیکی کاخهای ریاست جمهوری در مرکز شهر تکریت منفجر شد و بر اثر آن هفده نفر کشته شدند.

بیشتر کشته ها را افسران ارتش و پلیس و مسئولان ادارات تشکیل می دهند.

بیش از پنجاه نفر دیگر که بیشتر آنها از نیروهای امنیتی هستند و دو تن دیگر از اعضای شورای استان از جمله دو افسر از همراهان رئیس شورای استان صلاح الدین زخمی شدند.

ماه مارس گذشته نیز افراد مسلح به ساختمان شورای استان صلاح الدین حمله کردند که به کشته شدن هفتاد و پنج نفر و زخمی شدن بیش از نود نفر دیگر منجر شد.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است