۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۰۹۴
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۰

«جـرم» كيميايي 200 ميليوني شد

در پنج شنبه و جمعه گذشته به ترتيب 30 و 26 ميليون اين فيلم فروش داشته كه مجموع آن بعد از دو هفته در 26 سينما از مرز 200 ميليون تومان گذشته است.
تعداد سينماهاي نمايش دهنده‌ي نسخه‌ي دوبله شده‌ي فيلم « جرم»  افزايش يافت.

علي سرتيپي ـ مديرعامل فيلميران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به استقبال بسيار خوبي كه از نسخه‌ دوبله شده فيلم «جرم» شده است، تعداد سينماهاي نمايش دهنده آن افزايش پيدا كرده و در حال حاضر سينماهاي آزادي، آفريقا، فرهنگ، شكوفه، فلسطين، مركزي، كارون و بهمن اين نسخه را نمايش مي‌دهند.

وي با اشاره به فروش اين فيلم مسعود كيميايي گفت: در پنج شنبه و جمعه گذشته به ترتيب 30 و 26 ميليون اين فيلم فروش داشته كه مجموع آن بعد از دو هفته در 26 سينما از مرز 200 ميليون تومان گذشته است.

سرتيپي هم چنين فروش فيلم «مرهم» به كارگرداني عليرضا داوونژاد را مجموعا 220 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: اين فيلم در 9 سينما در حال نمايش است و در پنج شنبه و جمعه گذشته 19 ميليون تومان فروخته است.

وي فروش فيلم «شرط اول»به كارگرداني مسعود اطيابي را نيز بعد از 15 روز در 15 سينما حدود 60 ميليون تومان اعلام كرد.
برچسب ها: جـرم ، کیمیایی
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است