۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۰۹۴
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۰

«جـرم» كيميايي 200 ميليوني شد

در پنج شنبه و جمعه گذشته به ترتيب 30 و 26 ميليون اين فيلم فروش داشته كه مجموع آن بعد از دو هفته در 26 سينما از مرز 200 ميليون تومان گذشته است.
تعداد سينماهاي نمايش دهنده‌ي نسخه‌ي دوبله شده‌ي فيلم « جرم»  افزايش يافت.

علي سرتيپي ـ مديرعامل فيلميران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به استقبال بسيار خوبي كه از نسخه‌ دوبله شده فيلم «جرم» شده است، تعداد سينماهاي نمايش دهنده آن افزايش پيدا كرده و در حال حاضر سينماهاي آزادي، آفريقا، فرهنگ، شكوفه، فلسطين، مركزي، كارون و بهمن اين نسخه را نمايش مي‌دهند.

وي با اشاره به فروش اين فيلم مسعود كيميايي گفت: در پنج شنبه و جمعه گذشته به ترتيب 30 و 26 ميليون اين فيلم فروش داشته كه مجموع آن بعد از دو هفته در 26 سينما از مرز 200 ميليون تومان گذشته است.

سرتيپي هم چنين فروش فيلم «مرهم» به كارگرداني عليرضا داوونژاد را مجموعا 220 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: اين فيلم در 9 سينما در حال نمايش است و در پنج شنبه و جمعه گذشته 19 ميليون تومان فروخته است.

وي فروش فيلم «شرط اول»به كارگرداني مسعود اطيابي را نيز بعد از 15 روز در 15 سينما حدود 60 ميليون تومان اعلام كرد.
برچسب ها: جـرم ، کیمیایی
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک