۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۸۳۲۷
انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۰

رادان: عاملان حمله به روحانی تهرانی شناسایی شدند

دو خانمی که در محل حادثه حضور داشتند به علت پوشش نامناسب مورد هجمه اراذل و اوباش قرار گرفته که این دو خانم در اختیار پلیس هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از شناسایی دو نفر از عاملان حمله به روحانی در خیابان شریعتی تهران خبر داد و افزود: تا چند روز آینده این افراد دستگیر می‌شوند.

به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان در نشست خبری روز سه ‌شنبه در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد حمله اراذل و اوباش به یک روحانی در خیابان شریعتی تهران که در حال امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: دو خانمی که در محل حادثه حضور داشتند به علت پوشش نامناسب مورد هجمه اراذل و اوباش قرار گرفته که این دو خانم در اختیار پلیس هستند.

وی افزود: دو متهم پرونده که به روحانی حمله کرده و باعث نابینایی یکی از چشمهایش شده اند شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شوند.

سردار رادان، این روحانی را جانباز امر به معروف و نهی از منکر خطاب کرد و افزود: ایکا ش خبرنگارها پوشش نامناسب این خانمها را می‌دیدند ولی نیروهای اطلاعاتی و اداره آگاهی تیمهای مشترکی برای پیگیری پرونده تشکیل داده و پرونده پس از تکمیل به مقام قضائی داده می‌شود.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)