۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۹۸۵۶
انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۰

زیباری وارد تهران شد

زیباری تا دقایقی دیگر مذاکرات رسمی خود را با صالحی در وزارت خارجه آغاز می کند و تا ساعتی دیگر کنفرانس مطبوعاتی مشترک صالحی و زیباری برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه عراق برای دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش مهر، هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق در پاسخ به دعوت علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران دقایقی پیش برای انجام سفر رسمی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

زیباری تا دقایقی دیگر مذاکرات رسمی خود را با صالحی در وزارت خارجه آغاز می کند و تا ساعتی دیگر کنفرانس مطبوعاتی مشترک صالحی و زیباری برگزار خواهد شد.

زیباری در این سفر با رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات ایران دیدار خواهد کرد.

حسن دانایی فرد سفیر ایران در عراق سفر زیباری به تهران را یک روزه اعلام کرد.

سفیر ایران هدف از این سفر را توسعه مناسبات دوستانه ایران و عراق عنوان کرد.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است