۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۶۹۹۶۱
انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۰

سقوط كمپرسي از ارتفاع بلند

پس از رخداد اين حادثه آتش‌نشانان ايستگاه 16 و گروه نجات 5 بيدرنگ راهي محل حادثه در بزرگراه آزادگان، خيابان خليج شدند.
يك دستگاه كمپرسي در بزرگراه آزادگان از ارتفاع بلند سقوط كرد و سبب فوت راننده اين كاميون شد.

به گزارش روابط ‌عمومي آتش‌نشاني تهران، بر اثر سقوط يك دستگاه كمپرسي از ارتفاع بسيار بلند، راننده جوان آن در داخل خودرو گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

پس از رخداد اين حادثه آتش‌نشانان ايستگاه 16 و گروه نجات 5 بيدرنگ راهي محل حادثه در بزرگراه آزادگان، خيابان خليج شدند.

رئيس ايستگاه 16 گفت: در اين حادثه يك دستگاه كاميون كمپرسي در حال حركت بود كه به دليل نامعلومي از ارتفاع بسيار بلند سقوط كرد و راننده كه فرد جواني بود در ميان آهن‌پاره‌هاي خودرو گرفتار شد و در همان لحظات اوليه جان خود را از دست داد.

مهدي فتحي افزود: آتش‌نشانان يا ايمن‌سازي محل جسم بيجان، راننده را از درون اتاق درهم پيچيده كمپرسي بيرون آوردند و در اختيار امدادگران اورژانس گذاشتند.
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد