۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۰۱۵
انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۰

ادعای عجیب رئیس سازمان نظام مهندسی

نکته بسیار جالب در این گزارش، اشاره مهندس هاشمی به میزان تخلفات در ساخت و سازها بود.
  معماری نیوز - مهندس هاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در چهاردهمین اجلاس سالیانه سازمان نظام مهندسی به ارائه گزارش و تشریح عملکرد این سازمان پرداخت.

نکته بسیار جالب در این گزارش، اشاره مهندس هاشمی به میزان تخلفات در ساخت و سازها بود. رئیس سازمان نظام مهندسی، میزان تخلفات صورت گرفته در زمینه ساخت و ساز را ، یک تخلف به ازای هر 2500 عملیات ساخت عنوان کرد.

این ادعا در حالی صورت می گیرد که سازمان هایی مانند شهرداری و مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ، دقیقا خلاف این موضوع را اعلام کرده اند.

در روزهای اخیر رئیس دیوان عدالت اداری کشور، منشأ 99 درصد ساخت‌وسازهای غیرمجاز کشور را اداره‌ها عنوان کرده است که سازمان مهندسی کشور نیز یکی از مهمترین ناظران بخش ساخت و ساز کشور است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است