۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۱۹۹
انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۹-۰۴-۱۳۹۰

۴دیپلمات ایرانی زنده‌اند

همسر کاردار ربوده شده ایران در لبنان و مشاور رئیس جمهور در امور بانوان با تاکید بر اینکه ۴ دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند، گفت: سازمان ملل باید در این رابطه کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد.
همسر کاردار ربوده شده ایران در لبنان و مشاور رئیس جمهور در امور بانوان با تاکید بر اینکه ۴ دیپلمات ایرانی ربوده شده در لبنان زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند، گفت: سازمان ملل باید در این رابطه کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد.

به گزارش مهر، مریم مجتهد زاده مشاور رئیس جمهور در امور بانوان و رئیس مرکز مشارکت زنان و خانواده و نیز همسر سید محسن موسوی کاردار ربوده شده سفارت ایران در لبنان پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم بیست و نهمین سالگرد ربوده شدن ۴ دیپلمات ایرانی که در وزارت خارجه برگزار شد، تصریح کرد: به مجموعه اطلاعاتی دست یافته ایم که عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی بعد از ربایش ۴ دیپلمات آنان را به فلسطین اشغالی منتقل کردند.

مجتهد زاده افزود: خانواده‌های ۴ دیپلمات در دو بعد لبنانی و بین المللی اقداماتی را پیگیری کردند که با توجه به مسئولیت لبنان به عنوان محل وقوع ربایش با مسئولان لبنانی مذاکراتی را داشته ایم و در بعد بین المللی نیز چون این چهار نفر زنده اند و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند سازمان ملل وظیفه دارد با تشکیل کمیته حقیقت یاب این رژیم را مورد سئوال و بازخواست قرار دهد.

همسر سید محسن موسوی دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان تاکید کرد: باید با اعمال فشار به رژیم صهیونیستی زمینه آزادی و بازگشت دیپلمات های ایرانی فراهم شود.

مجتهد زاده خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی در رابطه با ربایش ۴ دیپلمات ایرانی مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: نقض آشکار حقوق بین الملل تا چه زمانی باید توسط رژیم صهیونیستی ادامه یابد و چرا جامعه بین الملل برای یک بار سران جنایتکار این رژیم را محاکمه نمی کند چرا که این رژیم تهدید امنیتی و روانی برای جهان بشریت است.

مشاور رئیس جمهور افزود: صهیونیست ها در معادلات خود خطاهای استراتژیکی را مرتکب شده اند و ما خدا را شاکریم که خداوند دشمنان ما را از نادانان قرار داده است.

وی در پایان گفت: بیداری منطقه آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید