۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۷۲۳۷۸
رئيس سازمان ليگ آزادگان:

آيا تعداد تيم‌هاي دسته اول كم مي‌شود؟

تمام تيم‌هاي حاضر در ليگ دسته اول بايد قبل از آغاز رقابت‌ها در مورد شکايت‌ها و مطالبات بازيکنان و کادرفني تکليف خود را مشخص و مسائل مالي را تسويه کنند، در غير اين صورت به تيم‌هايي که نسبت به اين کار اقدام نکنند اجازه حضور در ليگ دسته اول داده نخواهد شد.
رئيس سازمان ليگ آزادگان گفت: اگر تيم‌هاي ليگ دسته اول در مورد شکاياتي که دارند به موقع تکليف خود را روشن نکنند، اين رقابت‌ها با تعداد تيم کمتري برگزار خواهد شد.

غلامرضا بهروان در مورد رقابت‌هاي ليگ دسته در فصل جديد گفت: در اين مورد در گذشته هشدارهاي لازم را داده‌ام، اما ‌باز هم تأکيد مي‌کنم که تمام تيم‌هاي حاضر در ليگ دسته اول بايد قبل از آغاز رقابت‌ها در مورد شکايت‌ها و مطالبات بازيکنان و کادرفني تکليف خود را مشخص و مسائل مالي را تسويه کنند، در غير اين صورت به تيم‌هايي که نسبت به اين کار اقدام نکنند اجازه حضور در ليگ دسته اول داده نخواهد شد.

وي ادامه داد: اگر تيم‌ها به موقع تکليف خود را روشن نکنند قطعاً اين رقابت‌ها با تعداد تيم کمتري برگزار خواهد شد.

بهروان تأکيد کردد: در همين زمينه با مسئولان فدراسيون فوتبال جلسات خصوصي برگزار کرده‌ايم تا تلاش خود را در راستاي برگزاري مسابقاتي با کيفيت مناسب و مطلوب انجام دهيم.

وي در مورد تکليف تيم‌هايي مانند پيام مشهد، ابومسلم و گسترش فولاد که وضعيتي مبهم دارند گفت: تيمي مانند پيام دعوي حقوقي دارد و اين موضوع را کميته انضباطي بايد پيگيري کند. همچنين در ابومسلم هم دو گروه ادعاي مالکيت دارند که دراين مورد هم کميته انضباطي و دايره حقوقي فدراسيون فوتبال حکم را صادر مي‌کند.

رئيس سازمان ليگ آزادگان گفت: ما مجري احکام صادره هستيم و در اين مورد تصميم گيرنده تنها کميته انضباطي فدراسيون فوتبال است.
ارسال به دوستان