۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۲۴۸۰
انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۰

جمع‌آوري بيلبورد‌هاي تبليغاتي مجري زن سيما از سطح تهران(+عکس)

در طرح ابتدايي كه از سوي يكي از كانون‌هاي تبليغاتي براي تبليغ محصولات يكي از مارك‌هاي لوازم خانگي ارائه شده بوده، از چهره يكي از مجريان زن صدا و سيما به صورت كوچك استفاده شده بود.
مدير‌كل دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از جمع‌آوري تمامي بيلبورد‌هاي تبليغاتي كه در سطح شهر تهران اقدام به تبليغ يكي از مارك‌هاي لوازم خانگي با تصوير مجري زن صدا و سيما كرده است، خبر داد.

عليرضا كريمي در گفت‌وگو با فارس با اعلام اين خبر اظهار داشت: در طرح ابتدايي كه از سوي يكي از كانون‌هاي تبليغاتي براي تبليغ محصولات يكي از مارك‌هاي لوازم خانگي ارائه شده بوده، از چهره يكي از مجريان زن صدا و سيما به صورت كوچك استفاده شده بود.

وي افزود: اما متاسفانه اين شركت با تخلف از طرح اوليه، اقدام به چاپ بيل‌برد‌هاي تبليغاتي خود براي اين محصول همراه با تصوير بزرگي از چهره اين مجري زن كرده است.

كريمي خاطرنشان كرد: به دليل ارتكاب به اين تخلف آشكار، شركت مذكور از سوي دفتر تبليغات ملزم به جمع‌آوري تمامي اين بيل‌برد‌هاي تبليغاتي شده است.

مدير‌كل دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي متذكر شد: تا اطلاع‌ ‌ثانوي به اين شركت متخلف، اجازه هيچ نوع تبليغي داده نخواهد شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)