۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۳۰۶۵
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۶-۰۴-۱۳۹۰
کد ۱۷۳۰۶۵
انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۶-۰۴-۱۳۹۰

داداشی با قطع شاهرگش درگذشت / ضاربین توسط خبرنگار شاهد قتل چهره نگاری می شوند

بررسی های پزشكی نشان داد كه این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند. داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان كه در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد. / در حال حاضر خبرنگار كرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همكاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است.
 

یك مسوول در بیمارستان شهید آیت الله مدنی كرج گفت: جسد روح الله داداشی قویترین مرد جهان برای بررسی پزشكی قانونی به بهشت سكینه كرج انتقال یافت. به گفته این مقام بررسی های پزشكی نشان داد كه این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است. ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیكه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت .

به گزارش رسانه دولت، این مسوول كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: بررسی های پزشكی نشان داد كه این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند.  داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان كه در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

همچنین فرماندار كرج در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان كرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشكار كرجی خبر داد. مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار كرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همكاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تكمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

شامگاه شنبه "روح الله داداشی" از قوی ترین مردان جهان در حالی در درگیری به قتل رسید كه یكی از خبرنگاران كرجی نیز همراه وی بود.

این خبرنگار كه از نزدیك شاهد این درگیری بود در گفتگو با مهر اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان كرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار كردند.

مجید فرجی افزود: پیكر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر كرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت كرد.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی كرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یك دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یك دوره قهرمانی كشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یك دوره سوم جهان و یك دوره اول جهان را در كارنامه داشت.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Germany
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
2
762
همه جا امن و امان است... آسوده بخوابید...
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
772
220
با سلام
ظاهرا این مدل ورزش پهلوانی که نیست هیچ بلکه باعث دردسر هم میشه.چند ماه قبل قرائی ...الان هم داداشی...خدا میدونه بعدی چه کسی باشه! من فکر می کنم بهتره تبلیغ و یا نمایش همچین ناورزشکاران را در رسانه ها قطع کنند!
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
8
790
اول از همه خدا رحمتش کنه
اما دیگه داره این مسائل زیاد میشه ، متاسفانه.
منظورم قتل های خیابانیه!
آدم کشی در روز روشن و گاهن در مقابل دیدگان مردم و جلوی چشم مامورین نیروی انتظامی.
خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه
روژمان
United States of America
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
10
229
هردم از این باغ بری میرسد...روحش شاد...
تندیس
United States of America
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
41
355
پهلوانان نمی میرند
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
43
470
وقتی با ادمی با این هیکل این کارو میکنن وای به حال ادمهای عادی
رویا
United States of America
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
3
94
خدایش بیامرزد
احدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
44
312
روحش شاد
داداشی قهرمان واقعی بود و با اخلاق
چه راحت این قهرمان را از دست دادیم
دستگیری و محاکمه و قصاص فوری قاتلین اندکی می تواند خانواده داغدارش و ملت را تسلی دهد.
خدا او را رحمت کند.
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
3
176
سلام اين اقا بچه محل ما بود البته بچه محل هم نه حصارك كرج 2 بخش تقسيم مي شه حصارك پايين و حصارك بالا امنيت كرج كلا نسبي ولي حصارك پايين خيلي خطرناكه و چيزهايي كه نمي شه گفت همين قدر بگم اگه مي خواهيد ذهنيتي داشته باشيد در باره اين منطقه فيلم بلوك 13 رو به خاطر بياريد يا تو اينترنت اين فيلم رو سرچ كنيد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
3
93
خدا بيامرزتش.بچه خوبي بود...
بیخودی
Germany
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
12
2539
اینکه شما در خانه چه برنامه‌اى می‌بینید به ما مربوط است، اینکه در خیابان چه می‌پوشید به ما مربوط است، آنچه می‌نوشید و آنچه می‌گویید به مربوط است! با چه کسى بیرون میروید به‌ ما مربوط است، چه دینى دارید و چگونه آرایش میکنید به ما مربوط است؛ اما امنیت، وضع معیشت، قدرت خرید، کیفیت تحصیل، آینده فرزندانتان، تفریح جوانانتان، امنیت راه‌ها، مشکل مسکن و بقیه موارد به ما مربوط نیست، مشکل خودتان است!!
مملکته داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابراهیم رحیمیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
3
808
خدا رحمت شان کند . ظاهرا دیگر در این مملکت قویترین مردان هم امنیت ندارند چه برسد به دختران و زنانی که با یک عربده برادران اوباش و اراذل محترم ممکن است قبض روح شوند . خنده دار است که همه مسئولین نگران حمله اسرائیل و امریکا به ایران هستند در حالیکه این مملکت از درون دچار اضمحلال و نابودی است و هیچ یک از مسئولین نیز متوجه نیست و اگرهم در جریان است توانایی جلوگیری از این پس رفت را ندارد !
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
25
1309
با سلام
1- شوکه شدم
2- نیروی انتظامی مقصر اصلی در این قضیه است.باید پاسخگو باشد. شخص آقای ... کجاست نتایج طرح امنیت اخلاقی؟ باید پاسخگو باشید. کجا بودند کماندوهایی که دیش های ماهواره را جمع آوری می کردند و از دیوار خانه مردم بالا می رفتند؟ آقای ... باید پاسخگو باشید.
3- داداشی الگوی پهلوانی و مردانگی بود. بعید است دعوا را شروع کرده باشد یا حتی علاقه به ادامه آن داشته باشد.
4- قضیه مشکوک است.یعنی احتمال دارد این قتل از قبل برنامه ریزی شده باشد.
5- لطف کنید دیگه در مراسم های دینی!!! شربت ندید، ارزش ندارد به خاطر ثواب اخروی!!! قهرمان های عزیزی مثل روح الله رو از دست داد. مطمئن باشید شما که با دادن شربت ترافیک ایجاد کردید و در این حادثه مقصر بودید، ثواب اخروی!!! زیادی را بردید.
7- ناکارآمدی نیروی انتظامی، بی کاری جوانان،گرانی،بهداشت روانی در حد صفر، رواج قانون جنگل،عدم خویشتن داری، ترافیک، شربت دادن بی مورد و بی نهایت نابه جا!!!، بیمارستان های ناکارآمد،اوباش خیابانی، همگی در وقوع این قضیه تلخ مقصر هستند.
8- روح الله دادشی عزیز با امثال قرایی ها یکی نیست. مگر این که کسانی به دلایلی علاقه داشته باشند به دیگران این گونه القا کنند.!!!
9- مجددا تاکید دارم قضیه مشکوک است. شاید کسانی!!! می خواهند فضای کشور را نا امن جلوه دهند و نیروی انتظامی را ناکار آمد که این دو مورد مسائلی اثبات شده بودند.شاید روح الله عزیز قربانی یک طرح از پیش طراحی شده باشد.
10- خانواده محترم دادشی تسلیت واژه کوچکی است برای غم بزرگ و سنگین شما، مرگ جوان سخت است. به شما تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای شما باقی عمر و سلامتی آرزومند هستم.
روح الله عزیز همیشه در قلب ما هستی به خاطر همه چیز ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
5
251
واقعا حیف شد خدا رحمتش کنه من خیلی دوستش داشتم. در این جامعه اخلاق به طور کامل از بین رفته که همه برای هم چاقو می کشن
فاتحه این جامعه رو باید خوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
3
119
اخه برای چه؟ روحش شاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
6
165
akhe in bande khoda chera dige bayad koshte beshe.vaghan baraye in mamlekat motassefam