۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۴۶۰۹
انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۰

کوچک زاده: من و رسایی و حسینیان و زارعی و کوثری منتقد خوبیم، بقیه منتقد بد!

وی در ادامه با انکار فساد اقتصادی در اطرافیان محمود احمدی نژاد با وجود انتشار اسناد متعدد، گفت: من این اتهامات را قبول ندارم.

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ویژه نامه شماره صد هفته نامه پنجره منتقدان دولت را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرد.
 
به گزارش الف، وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر دلیل حمایت جدی آنها از احمدی نژاد در گذشته و انتقادهای امروز او از دولت گفت: توجه داشتیم که در تریبون ها، به گونه ای از دولت انتقاد نکنیم که دست آویز و مستمسک بدخواهان شود. دوستان دیگر ما در مجلس توجه نداشتند و تفاوت بین بنده، آقایان حسینیان، رسایی، زارعی و کوثری با آقایان توکلی، نادران و ... در همین موضوع است.
 
وی در ادامه با انکار فساد اقتصادی در اطرافیان محمود احمدی نژاد با وجود انتشار اسناد متعدد، گفت: من این اتهامات را قبول ندارم.
 
وی همچنین گفت: اگر درست هم باشد نباید آن را گفت، چطور میتوان گفت آقای رحیمی رییس خانه فساد فاطمی است؟
 
کوچک زاده ضمن انتقاد از حضور نماینده علی لاریجانی در کمیته 15 نفره، عسگراولادی را فردی انقلابی خواند که به دنبال سهم خواهی برای گروه خود نیست.
 
او ضمن حمایت مجدد از احمدی نژاد در توجیه خانه نشینی احمدی نژاد گفت: ای احمدی‎نژاد در عمل یک خلافی کرده و یازده روز خانه‎نشین بوده است اما بعد از آن گفت که من تابع ولایت فقیه هستم و این داغ را بر دل کسانی‎که می‎خواهند من را مقابل رهبری قرار دهند خواهم گذاشت. در عمل هم ایشان کار‎هایی را می‎کند که رهبری می‎خواهد یعنی تلاش برای آبادانی کشور و کاهش فاصله طبقاتی. برای من مشخص نشده که احمدی‎نژاد در عمل تابع ولایت فقیه نیست.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان